Ga naar inhoud

Fluffy

Aanbevolen berichten

Advanced System Care van IObit.

Daar hadden we het als eens over in het verleden, als ik me niet vergis.

Een zogenaamd opruim- en optimalisatieprogramma dat ik helaas al een aantal keer een pc zag toasten ...geen enkele meerwaarde, integendeel : ik heb dit programma al meer ellende zien veroorzaken dan enig heilzaam effect weten uitoefenen...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, het is dus niet het geval dat ze allebei zodanig aan mijn register komen dat er bijvoorbeeld een dll bestand of iets anders dat verwijderd wordt dat cruciaal is voor mijn pc.

Zo'n programma's kunnen perfect zo'n goede dll wegsmijten. Het probleem is: er komen elke dag honderden (kleine) softwareprogramma's bij. Een registeropkuiser kan dit onmogelijk bijhouden (ook niet met dagelijkse updates). Soms moet zo'n registeropkuisprogramma "gokken" wat ze mag wegsmijten en wat niet.

Ik heb veel geëxperimenteerd met optimalisatieprogramma's en mijn conclusie is: houd het bij ccleaner. Die kan ook overbodige bestanden verwijderen, uw register opkuisen, ... en is veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.