Ga naar inhoud

bestanden overbrengen


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dag Klein pierke,

Is het overzetten van de bestanden gelukt?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Klein pierke,

Nee het is niet gelukt en heb daar ook niet veel verstand van.Nu heb ik nog een veel (groter) voor mij toch probleem.Ik heb een troijaans paard op mijn p c en weet ook niet wat daar mee aan te vangen Het is van de Duitse bundes polizei en je moet 100€ betalen om er het af te halen .Nog thans zit Micro soft essential op de pc en heb nu ook AVG free opgeplaatst door iemand anders aanraden ,reg claen ,en ccclaen,maar ik zie konstant op de pc het vakje onderaan op veren pc opschonen.Het is een heel hevige storing .Kan iemand mij helpen omdat te verwijderen of moet je daarvoor naar de technieker?

MVG klein pierke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem van Bundespolizei wordt HIER behandeld ! We sluiten dit topic dan ook af en gaan verder in het andere topic van deze forumgebruiker om eerst de besmetting op te lossen. Indien nodig kunnen we later terug aan de slag i.v.m. het overzetten van bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.