Ga naar inhoud

formulier openen maar alleen wanneer id van huidig formulier gelijk is gegevens tonen


j.snijder

Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ah nee nou snap ik het denk ik, die tab gegevens is wel nodig denk ik als ik het goed zie.

Daar zou dan de maat, de vorm, en de inhoud enz. toch naartoe moeten ? Tenzij u ervan uitgaat dat er meer vijvers op één plek kunnen zijn.

Dat gaat dan alleen op voor quarantaine bakken en kweekbakken, als je die als vijver aanmerkt toch ?

Ik denk dat u die gewoon zou moeten laten bestaan dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De calciumwaarde mag u laten vervallen dit blijkt hetzelfde te zijn als de KH waarde geen idee waarom deze dan apart in de testboxen zit. Of dezelfde waarden als KH nemen is ook goed.

De temperatuur is globaal gezien het best tussen 22 en 27 graden (25 graden streeftemperatuur) maar daar kan ik geen kleuren aan verbinden (is in mijn "pruts" dB dus ook niet zo gedaan) omdat dat erg afhankelijk is van teveel factoren en ik dat nog preciezer moet uitzoeken.

Kort gezegd is onder de 12 graden geen voer meer geven (vis in ruste en slecht werkende darm) en boven de 30 graden tot 37 graden alleen tijdens behandeling van bepaalde ziekten zoals het KOI Herpes Virus (KHV) te gebruiken omdat het KHV virus dan afsterf (36/37 graden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even snel gespiekt, wat me opvalt is dat de waarde van ammoniak slechts 2 cijfers kan bevatten maar bijvoorbeeld 0.12 niet aankan (veld te klein ?)

De andere waarden moet ik nog even controleren maar alle velden kunnen maar 2 digits aan zover kan ik al wel zien.

Toch mooi opgelost hoor, is we erg duidelijk te zien zo.

Op het form. waarden zouden de velden van meting door, redentest en bevindingen ook moeten komen maar dan wordt het wel een rommeltje, is het mogelijk om een popup te krijgen of een aparte form die met een knop is op te roepen vanaf tab waarden waarop die velden komen als aanvulling/commentaar op elke gedane meting, zo was het namelijk bedoelt in mijn dB.

Dan kunnen die 3 velden van de tab meting verdwijnen of zelfs het hele tabblad waardoor het overzichtelijker wordt.

De opzet begint me nu iets duidelijker te worden maar dat zal u niet verwonderen uw opzet is vele malen doordachter dan de mijne.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.