Ga naar inhoud

Herstelling outlook.pst - Office 2007


Optika

Aanbevolen berichten

Fouten herstellen met Scanpst.exe

  • Sluit Outlook af als het programma actief is.
  • Dubbelklik op Scanpst.exe dat u vindt op station:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE12.
  • Typ in het vak Geef de naam op van het bestand dat u wilt controleren de naam van het PST- of OST-bestand dat u wilt controleren of klik op Bladeren om het bestand te zoeken.
  • Als u de logopties voor de controle wilt opgeven, klikt u op Opties en vervolgens op de gewenste optie.
  • Klik op Starten.

Als het PST- bestand niet gevonden wordt moet je het manueel ingeven door op bladeren te klikken.

Weet je niet waar het staat lees dan deze link door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

In onderstande mail vindt U de screenshot gemaakt met voormelde link.

Het vermelde pad kan ik niet openen. Ik denk dan ook dat het best is de outlook.pst van de recent gemaakte backup van mijn syeteem terug te plaatsen. Ik verlies daar door geen noemswaardige gegevens.

- - - Updated - - -

post-20256-1417705218,4649_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in Outlook naar bestand daar klik je op importeren en exporteren.

In het volgende venster kies je: Gegevens uit een ander programma of bestand importeren..

Klik in het volgende venster op Bestand met persoonlijke mappen.

In het volgende venster moet je de locatie invullen waar je de backup staan hebt, dat kan via de knop bladeren...

Dan krijg je een overzicht van welke mappen het back-up bestand bevat. Klik hier op "Persoonlijke mappen" om alles terug te plaatsen of eventueel op één map om deze alleen terug te plaatsen en klik op voltooien om de back-up terug te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.