Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

EN MOET ER AL LIDGELD BETAALD WORDEN

Er moet nog steeds geen lidgeld betaald worden; PC-Helpforum is gratie maar je kan altijd een vrijwillige bijdrage storten om je waardering uit te drukken.

De windows 8 die je wil installeren, is dat een upgrade versie of een volledige versie?

Met een upgrade versie kan je normaal gezien geen dual boot installeren.

Met een volledige installatie zou het geen probleem mogen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, het is windouws 8pro dat ik voor 29€ kon kopen bij een nieuwe laptop

maar zo wilen de8 erop krijgen da's geen probleem maar probleem is wil win 7 ook nog houden op de laptop op de D staat er ies die weg kan hoor dus formateren maar dan voor naar de D te gaan met de cd wil altijd CX begingen

begrijpen julie me grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga uit van onderstaande:

Op je C staat Windows 7.

De D is leeg (geformatteerd) en beschikt over genoeg schijfruimte.

Start je laptop op en plaats de Windows 8 DVD in je dvd-rom.

herstart je laptop en als je op het scherm " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd" ziet staan druk dan op een willekeurige toets ( spatiebalk bijvoorbeeld).

De Windows 8 installatie begint, nu moet je als in het venster waar gevraagd wordt op welke partitie je Windows 8 wilt installeren je de lege D partitie kiest en zeker niet de C want dan ben je Windows 7 kwijt.

Tijdens de installatie zal je PC automatisch herstart worden, op je scherm verschijnt dan weer de tekst " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/ dvd" druk dan NIET op een toets maar laat de PC gewoon door starten.

Na de installatie en het herstarten zal er automatisch een scherm verschijnen waarin je de keuze kan maken tussen W7 en W8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.