Ga naar inhoud

Avg


Grazdefrance

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden

Sinds 6 maart heb ik op mijn pc AVG free edition 2012 binnengehaald. Ik heb inmiddels al zeker 40 keer geprobeerd dit van mijn pc te verwijderen op de"gangbare" wijze die er zijn. Ook alle adviezen zoals opnieuw de nieuwste versie downloaden op bureaublad zetten, opnieuw opstarten en daarna dubbelklikken en in eerste blad op verwijderen drukken. Ik ben echt radeloos en inmiddels zover dat ik mijn pc door het raam wil smijten van woede. Wat kan ik nog doen om dit AVG prgramma te verwijderen. Via configuratiescherm/programma's/verwijderen lukt al helemaal niet!! HELP!!!!

aangepast door Grazdefrance
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zie helaas niet staan wat u bedoelt. Als ik op Conf. klik daarna Systeem, daarna Beveiliging kan ik kiezen uit: Beveiligingscentrum, Windows Firewall, Windows update, Windows defender, Internetopties en Ouderlijk toezicht. Ik heb net wel de door U geadviseerde Removaltool actie gedaan en daarna maar 2012 64 bit gekozen en de pc opnieuw gestart, maar het staat er nog steeds op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jion, klopt het dat ik in het scherm kom van softonic? Er komt een balk onderin mijn scherm en er wordt gevraagd of ik: softonicDownloader_voor Revo-uninstaller.exe wil downloaden of opslaan. Klopt dit? ik zie nml niet die iconen die in de handleiding staan. Misschien ben ik een pc nert, maar ik stel jullie hulp enorm op prijs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat de FREE-versie van Revo geen ondersteuning biedt voor programma's die in 64-bitversie zijn geïnstalleerd.

Hoi hoe kan ik zien welke bit versie AVG heeft?Ik neem aan dat U 32 of 64 bedoelt.

Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Computer en kies Eigenschappen...bij Type systeem kan je zien of het besturingssysteem 32-bit of 64-bitversie is.

post-20447-1417705349,2772_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.