Ga naar inhoud

Avg


Grazdefrance

Aanbevolen berichten

Nou u gelooft het niet!. ik heb via de link van Jean Pierre geprobeerd AVG te verwijderen, daarna de pc weer opnieuw opgestart maar 3 x raden, het staat er gewoon nog op. Ik heb het advies van Asus gevolgd en gezien dat ik een 64 bits systeem heb. Wat ik vroeger wel eens deed als ik een probleem had was een systeemherstelpunt kiezen en dan maken. Helaas kan ik alleen maar een herstelpunt van 5 dagen oud maken. Het AVG staat er vanaf 6 maart. Weet iemand hoe ik in Windows Vista zelf een punt kan kiezen? Misschien dat het dan wel lukt AVG te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Asus. ik lees: Hou er rekening mee dat de FREE-versie van Revo geen ondersteuning biedt voor programma's die in 64-bitversie zijn geïnstalleerd.

Betekend dat, dat ik het er niet meer af krijg. Ik deed vroeger een systeemherstel maar bij Vista zie ik dat alleen staan van 5 dagen geleden. Weet U hoe ik in Vista een herstelpunt naar 5 maart kan maken. Het AVG is nml 6 maart op mijn pc gekomen. Sorry uw antwoord komt nu net binnen. ik ga het proberen.

- - - Updated - - -

Sorry daar ben ik nog steeds. Ik kan maar een herstelpunt kiezen t/m 12 maart. Er staan geen vroegere datums om te kiezen. Weet u hoe dit moet?

aangepast door Grazdefrance
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo forum, ik heb gisteren al in jullie forum diverse hulp ontvangen maar nog steeds geen succes. Ik probeer nml. een AVG free edition 2012 van mijn pc te verwijderen. Niets is gelukt ook niet met jullie zeer bereidwillige hulp. Dank daarvoor. Nu dacht ik ik maak een herstelpunt, maar dat moet vóor 6 maart zijn, want toen is dat AVG op mijn pc gekomen. Ik kan echter maar terug tot 13 maart in mijn herstelpunt dagen. Wie weet hoe ik dat moet doen. Ik ben niet erg pc deskundig, dus aub alles duidelijk omschrijven als u wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k denk dat ik je teleur moet stellen: als je geen herstelpunt van vòòr die datum hebt, dan zal het niet gaan. Wat je niet hebt kan je niet terugzetten hé?

ps: je schrijft: "Nu dacht ik ik maak een herstelpunt" maar je bedoelt wellicht : ik plaats een herstelpunt terug ?

(even een vervolg op je AVG-post: probeerde je ook uit wat in het laatste bericht stond? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
Heb even al je berichten samengevoegd. Dat werkt voor iedereen duidelijker

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

Hier kan je lezen hoe je Combofix moet gebruiken.

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: klik hier of hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.