Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

een beetje erg wanhopig iEscape

ik speel namelijk al jaren poker op internet en verleden week hebben ze mijn account verwijderd.

ik heb gelijk contact opgenomen met ze en gevraagd waarom ... ik heb nooit ruzie of problemen gehad met andere spelers.

Maar .... altijd een maar, jaren terug toen ik mijn account maakte, heb ik "valse" gegevens gebruikt, omdat ik bang was om op internet mijn juiste te geven. Op één of andere manier zijn ze daar achtergekomen. Ik kan niet bewijzen wie ik toen was, omdat ik gewoon niet meer weet wat ik ingevuld heb.

Nu zit ik op antwoord te wachten en ik heb ze de juiste informatie en documenten gestuurd, maar ik vrees met grote vrezen dat het einde verhaal is.

Vandaar dat ik wilde weten i.v.m. het ip-adres, want het heeft, blijkt nu, geen zin om een shield te gebruiken, om mijn ip-adres te verbergen.

Maar ik mis het pokeren zo erg en ook de contacten die ik heb opgebouwd in al die jaren.

Tja, ik ben bang dat ik van provider moet gaan veranderen, maar dat kost weer geld, want ik heb deze provider sinds 1,5 maand.

Pfff, wat een verhaal he?

maar misschien weet jij nog een andere oplossing? ik hoor het graag van je.

groetjes,

annejojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ AnneJoJo,

Even een vraagje: heb je Dynamisch of Statisch IP-adres van jouw provider ?

update

Is het een probleem om opnieuw aan te melden onder een ander naam met hetzelfde IP-adres?

aangepast door iEscape
tekst toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als men gaat surfen wordt het IP-adres van de provider weergegeven.

Word het IP adres weergegeven dat door de provider aan je modem werd toegekend.

Ik zou niet weten waarom jij van provider zou moeten veranderen. Wat als je inlogt bij vrienden of familie die een andere provider hebben? Wie gaat dat controleren ?

aangepast door carfran
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi carfran,