Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Asus,

Het is zo dat je maar 1 account mag hebben en kan niet inloggen met een ander account, want dat heb ik natuurlijk al geprobeerd.

Ik ben inderdaad aangewezen op hun beslissing, maar ik wacht daar al 2 weken op, terwijl ze binnen 3 a 4 dagen "dienen" te reageren.

Ik heb alle door hun gevraagde documenten (2x) door gefaxt en een paar keer via de chat contact gehad.

Het is dus afwachten en hopen dat ze het willen opheffen of mij toelaten om een ander account te maken.

Bedankt voor je reactie Asus.

Groetjes,

annejojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iEscape,

Ik heb geïnformeerd en ik heb een Statisch ip-adres.

Wat ik heb begrepen is dat niet te veranderen.

Ik zit nog steeds op bericht te wachten en ik kan alleen maar hopen dat ze mij mijn account teruggeven.

Maar .... alle ideeën zijn welkom :-)

groetjes,

annejojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een statisch IP-adres (sorry, dacht dat ik al eerder geantwoord had).

Ja 1Escape, dat is niet mogelijk :dong:

Ik zit nu op antwoord te wachten, uiterlijk aankomende dinsdag zullen ze mij berichten, ik zal het zeker laten weten wat hun antwoord is.

groetjes,

annejojo

- - - Updated - - -

Je kan er zowel voor echt geld en met free chips spelen. Net als alle andere poker site's.

Ik speel voornamelijk met free chips en af en toe toernooien.

Ik mis het spelen vreselijk, dus ik hoop op een positief antwoord. Aankomende dinsdag weet ik meer.

groetjes,

annejojo

- - - Updated - - -

Je kan er zowel voor echt geld en met free chips spelen. Net als alle andere poker site's.

Ik speel voornamelijk met free chips en af en toe toernooien.

Ik mis het spelen vreselijk, dus ik hoop op een positief antwoord. Aankomende dinsdag weet ik meer.

groetjes,

annejojo

- - - Updated - - -

Er gaat iets niet goed :thumpdown::rofl: sorry, hoop dat je het leest carfran.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ AnneJoJo,

Het is een statisch IP-adres;

Ja 1Escape, dat is niet mogelijk :dong:

Bedoel je dat het niet mogelijk is om opnieuw aan te melden onder een andere naam met hetzelfde IP-adres?

Onder een andere naam opnieuw aanmelden met hetzelfde IP-adres bedoel ik in feite:

Naam_01 is geblokkeerd :dong:

Nu opnieuw aan melden met Naam_02, een hele andere naam kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.