Ga naar inhoud

nieuwe gamers pc bestellen


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat er ook een Local Security Policy in een Home versie staat.

Om de welkomst tekst aan te passen.

Was even vergeten te zeggen.

- - - Updated - - -

Of deze kan misschien wel helpen om de tekst aan te passen: http://www.vistax64.com/tutorials/109604-logon-title-text-message.html

Ik zie het wel als het zover is.

Anders kan ik ook nog de tekst zonder ok knop gewoon in de background verwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste forum leden,

Met plezier en vreugde in het hart kan ik jullie melden dat de Low Budget Gamer PC thuis is afgeleverd.

We kregen twee grote dozen! Amaai wat is dat hier allemaal, waarom twee dozen?

Alles hebben ze op gestuurd!

De pc zat in de ene doos, zeer goed verpakt en schokvrij met isimo omgeven en in een speciale zak.

In de andere doos zaten alle verpakkingen van de onderdelen + reserve kabels van de voeding en cd' s (drivers en manuals van processor, wireless kaart, windows 7 64 bit oem dvd enzoverder) met luchtkussentjes verpakt.

Maar dan die pc, wat een beest...deze is heel groot! Wat een kast en Viviane? Wel die is super gelukkig!

Wat de index betreft, bijna alles gaat boven de 7 (7.2, 7.4 enz...) behalve de HDD 5.9 en aangezien dit het laagste is in de gehele configuratie is dat meteen ook de totaal score: 5.9

Waarom de HDD 5.9 score heeft gekregen is me een raadsel, dat weet ik nog niet.

Misschien zijn er hier mensen die dit wel weten, ik ben een en al oor daar naar.

Voor de rest ben ik super blij met deze nieuwe pc!

Groetjes,

Hensyr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal hoor, enkel SSD's kunnen de maximum score behalen (in normale omstandigheden), en 5.9 is verder een heel nette score voor een traditionele harde schijf. De Windows Prestatie Index is niet bepaald het meest betrouwbare systeem om prestaties te vergelijken, daar bestaan andere alternatieven voor. Ik zou me niet te erg op focussen ;)

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal hoor, enkel SSD's kunnen de maximum score behalen (in normale omstandigheden), en 5.9 is verder een heel nette score voor een traditionele harde schijf. De Windows Prestatie Index is niet bepaald het meest betrouwbare systeem om prestaties te vergelijken, daar bestaan andere alternatieven voor. Ik zou me erg niet erg op focussen ;)

Dag Superjona,

Bedankt voor je berichtje.

Wat die score betreft ga ik me er zeker niet op focussen, alleen had ik het eerder in mijn berichten aangegeven dat ik het hier zou posten.

Ik ben heel tevreden van deze nieuwe computer en die doet wat ie moet: zorgen dat Viviane in haar wereld kan vertoeven zonder een DC of fatal error te krijgen en smooth gamen.

FPS is zeer goed nu, grafisch is het een wereld van verschil in vergelijking met haar oude Medion Akoya, WOW muis van Steelseries en G15 toetsenbord van Logitech zitten nu op haar 3.0 usb poorten en deze presteren ongelooflijk snel.

Dit is echt wat ik zocht en heb het ook gekregen!

Bedankt nog eens allemaal om dit te verwezenlijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's logisch...vele vrouwen fixeren zich op afmetingen...xD

Haha beste Dasle, toen ze de doos zag wist ze niet of de pc die er in zat ook zo groot zou zijn tot ik hem er uithaalde en whooow ze ging zich onmiddelijk anders positioneren in de zetel om dit ding beter te bekijken.

Dat is eens wat anders dan op het internet een fotootje en filmpke bekijken tot ze hem in het echt kan zien!

A big smile and pink cheeks by the look of this big thing, that changes her way of living and gaming!:love:

- - - Updated - - -

5,9 voor harddisk is normaal zolang uw vrouw een 10 krijgt is alles OKxD

Dag Stegisoft,

Dat is goed om weten, ook Superjona heeft me reeds duidelijk gemaakt dat een HDD niet meer kan krijgen dan deze 5.9.

Al de andere onderdelen scoren enorm hoog, maar ik ga daar niet verder op focussen.

Het resultaat is een zeer goede gamer pc te hebben verkregen dank zij dit forum.

Ik ben gelukkig, Viviane zit in haar wereld en is ook weer super gelukkig en jullie verdienen allemaal een dikke 10.

Dank jullie allmaal voor deze superhulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.