Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dag collega's

Bij Windows Media Player kan je timeshifting gebruiken als je daarmee tv kijkt. Dan kan je pauzeren en later verder kijken. Nu wordt er bij timeshifting steeds naar de ssd geschreven, wat nadelig is. Sommige raden aan het bufferen bij timeshifting op een usb te bewaren. (bij Windows Media Player)

Is dit mogelijk en is dit ongedaan te maken (link?) ?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iEscape

Inderdaad ook tegengekomen en geprobeerd, maar ik vroeg me af hoe ik dat later eventueel ongedaan kan maken zonder herstelpunt terug te plaatsen. Momenteel werkt de tip goed, maar ik hoor hier en daar dat een usb 2.0 veel trager is dan een traditionele hd of ssd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kurtt,

maar ik vroeg me af hoe ik dat later eventueel ongedaan kan maken zonder herstelpunt terug te plaatsen.

Dat weet ik niet, hopelijk reageren ook andere forumleden ;-)

maar ik hoor hier en daar dat een usb 2.0 veel trager is dan een traditionele hd of ssd.

Naar mijn weten: gaat het wegschrijven naar ssd veel sneller, de toegangstijd is korter en het zoeken op een SSD is ook sneller dan usb 2.0.

Nadeel van ssd is na een aantal malen schrijven en wissen verliezen de cellen hun capaciteit.

Correct me if I am wrong xD

In plaats van een usb 2.0 waarom niet (bijvoorbeeld) een usb 3.0 externe portable harde schijf aanhangen?

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je deze link al tegengekomen?
Inderdaad ook tegengekomen en geprobeerd, maar ik vroeg me af hoe ik dat later eventueel ongedaan kan maken zonder herstelpunt terug te plaatsen.
Als ik de procedure lees in de link van iEscape, denk ik dat je het kan ongedaan maken door gewoon de procedure om te keren; dus door de symlink te verwijderen en de originele map (temprec) opnieuw aan te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.