Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

a. is het nu downloaden van filmpjes uit het internet?

Heb je problemen met het downloaden (binnenhalen van filmpjes? Ik heb nooit een Screencast gedaan,gekend,toegepast.

Als ik video op volledig beeld zet dan is mijn ganse monitor (Benq) gevuld.Bij een muisbeweging zie ik de timeline,volume is enkel regelbaar.Play,pauze en een dubbelklik op timeline werken niet.Je kan enkel de video sluiten rechtsboven.

Boven in de browser blijft het steeds hetzelfde als ik eender welke video afspeel.De link kopiëren en gebruiken zal ook niet gaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Free Screen Video Recorder van DVDVideosoft ,een .avi van '92 is te zwak voor een monitor.Ook nog een stomme film dan.

Bandicam ,de trial met zijn flikkerend beeld (+continu audio) is ook een .avi maar met uitstekende beeldkwaliteit.Max 10 min opname voor de trial.Je zou de de kwaliteit v//d video/audio kunnen zien via de details dan(indien het bronbestand ook goed is).

Of dat nu .avi ;.mp4 ;enz is ,speelt geen rol denk ik .post-23848-1417705557,1759_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apowersoft Free Screen Recorder ,deze werkt met audio ,geen geflikker ,output is .wmv .Onthoudt de F toetsen bvb F6=opname en F7=stop opname.

Ik heb nu een opname van ca 14 min en kan die bewerken.Ook in mijn Wondershare Video Editor met evtl andere outputs.

Voor een beginneling als ik goed genoeg.

Het lijkt of ik kan You Tube filmpjes kan maken met uitleg,bewegende muis en,en.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.