Ga naar inhoud

Hansie59

Aanbevolen berichten

@ Hansie,

Gevonden hoor!Beetje ingewikkeld,maar kwam via loc.schijf>gebruikers>gebruiker>Appdata etc.Heb wel map RSA gezien en geopend,maar zie daar alleen systeembestanden als 90ef5d6a enz.Geen spotnet user key.

Kijk nog een keer goed na als je wilt, zie de groene pijltjes. Klik op onderstaande afbeelding om te vergroten.

post-41531-1417705551,6788_thumb.jpg

Bij Roaming moet je vervolgens naar de map Microsoft gaan en daarna de map Crypto.

Daarna naar de map RSA, zoek wellicht een map of bestand "gebruikscode" en/of "code".

Welk type bestanden zijn dat die in de map RSA zijn?

Kijk naar een bestand met de extensie .log of .txt of .doc of .rtf

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hansie,

  1. Heb je de tip van clarkie :top: in Bericht #8 ook gezien en uitgevoerd?
    Ik zag het ook pas nu tijdens nog een keer doornemen van jouw topic xD
  2. Welk type bestanden zijn aanwezig in de map RSA?
  3. Heb je wijzigingen uitgevoerd op jouw pc, zoals opnieuw geïnstalleerd of zoiets?

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

IEscape,

Heb bericht van Clarkie gelezen en dat ook gedaan.In mijn RSAmap zijn alleen bestanden te vinden zoals al eerder vermeld.Wel heb ik spotnet verwijderd,weer geinstalleerd.Het schijnt dat er bij de laatste update van dit programma ineens ook dit soort problemen optreden.Heb ook wel eens herstelpunten gemaakt,een of twee keer.Verder zou ik het ook niet weten.:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo Clarkie,

Weinig response verder op mijn probleem.Schijnt geen oplossing voor te zijn.Dus zal ik vanaf nu en in de toekomst de "spotter" van Spotnet niet kunnen bedanken voor al het werk dat hij of zij heeft verricht...

Ik wil jou wel hartelijk bedanken voor al je tijd en moeite die je gedaan hebt om me te helpen!

Wie weet tot een volgend "probleem"???

Vriendelijke groet,

Hansie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Ik schijn de vorige versie van spotnet teruggezet te hebben.Die was gedateerd 23-12-2012.Als ik nu in de map RSA kijk,zie ik bij de bestanden alleen data vanaf 2013...

Waar heb je gekeken?

Via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen kan je de installatiedatum terug vinden, en die heeft niks te maken met een versienummer van software.;-)

Hallo Clarkie,

Weinig response verder op mijn probleem.Schijnt geen oplossing voor te zijn.Dus zal ik vanaf nu en in de toekomst de "spotter" van Spotnet niet kunnen bedanken voor al het werk dat hij of zij heeft verricht...

Ik wil jou wel hartelijk bedanken voor al je tijd en moeite die je gedaan hebt om me te helpen!

Wie weet tot een volgend "probleem"???

Vriendelijke groet,

Hansie

Het is me niet heel duidelijk of je nu toch een bestand gevonden en verwijderd hebt in die map RSA?

Misschien ook eens even testen met een uitgeschakelde firewall.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.