Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@ bosman0410,

Excuus dat ik inbreek xD

Origineel (Windows 7) zijn in de map SendTo onderstaande 'kopiëren naar' opties aanwezig, dus ook E-mailgeadresseerde.

post-41531-1417705554,697_thumb.jpg

Het is vreemd dat E-mailgeadresseerde niet aanwezig is bij een laptop van nog géén 3 maanden.

Probeer het volgende:

  1. Ga naar:
    C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
  2. Klik met de rechtermuisknop op een 'lege ruimte' in het middendeelvenster.
    In het pull down menu ga naar Nieuw en klik vervolgens op Snelkoppeling.
    post-41531-1417705554,5653_thumb.jpg
  3. In het volgende scherm klik op Bladeren en vervolgens ga naar C:\Windows\System32\sendmail.dll
    U kunt ook de tekst in de code-blok, kopiëren en plakken bij Geef de locatie van het item op
    C:\Windows\System32\sendmail.dll


  4. Klik vervolgens op Volgende.
    post-41531-1417705554,6032_thumb.jpg
  5. In het volgende scherm bij Geef deze snelkoppeling een naam: vul in E-mailgeadresseerde en klik vervolgens op Voltooien.
    post-41531-1417705554,6515_thumb.jpg

Herstart daarna de laptop.

Wellicht met een snelkoppeling krijgt u onder de rechtermuisknop, de optie kopiëren naar E-mailgeadresseerde terug.

U kunt nog altijd op de knop Markeer als NIET OPGELOST klikken.

post-41531-1417705554,542_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste IEscape , ik heb uw instructies afgedrukt en zonder problemen uitgevoerd , de PC herstart , maar ik heb geen resultaat . In de eerste 2 maanden na aankoop (HP) had ik inderdaad de menu die u opgeeft , maar één maand geleden kreeg ik alleen nog "dvd-rw station" als optie voor "kopiëren naar" .Vraag me niet hoe dat gekomen is . Ik heb talloze pogingen gedaan om tenminste" Documenten" en "e-mailgeadresseerde" terug te krijgen . Na een reeks van 13 updates had ik plots Documenten terug en daar staan ze nu nog : dvd-rw station en documenten als enige opties in dat rolmenu ...De leverancier "helpt" me dan door me aan te raden Windows Live Mail als standaard te installeren...het is verdorie nooit anders geweest !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bosman 0410.

Probeer het volgende:

  1. Open Kladblok.
    (Windows knop links onder vervolgens Programma's. Ga nu naar Bureau-accessoires en vervolgens scroll naar - en klik op Kladblok)
    post-41531-1417705557,339_thumb.jpg
    post-41531-1417705557,3583_thumb.jpg
  2. Ga naar Bestand en vervolgens Opslaan als.
    post-41531-1417705557,4073_thumb.jpg
  3. In het volgende scherm (dat is de Verkenner die wordt geopent) ga naar:
    C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
  4. Bij Bestandsnaam: (invullen) MailRecipient.MAPIMail of E-mailgeadresseerde.MAPIMail
  5. Bij Opslaan als: klik op het puntpijltje en kiest Alle bestanden (*.*)
  6. Vervolgens klik op Opslaan.
    post-41531-1417705557,5059_thumb.jpg
    post-41531-1417705557,4343_thumb.jpg
    post-41531-1417705557,471_thumb.jpg
  7. Herstart de laptop.

post-41531-1417705557,3108_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal kunnen uitvoeren ! Verkenner gaf me geen kans om de link C:\Users enz te vinden , alleen de map Documenten verscheen na Opslaan als...Heb dan maar punten 4 tot 7 uitgevoerd zonder resultaat . Voor deze poging had ik in mijn SendTo folder volgende posten :

-

-Mail Recipient MAPIMai

-Documenten

-E*mailgeadresseerde

-E-mailontval

-

- - - Updated - - -

...ontvanger MAPIMAIL .Er is niks bijgekomen na mijn laatste poging . USB-stick gaat wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bosman0410,

Even één voor één.

Heb dan maar punten 4 tot 7 uitgevoerd zonder resultaat . Voor deze poging had ik in mijn SendTo folder volgende posten :

-

-Mail Recipient MAPIMai

-Documenten

-E*mailgeadresseerde

-E-mailontval

  1. Verwijder de VET gedrukte in quoted hier boven uit de map SendTo.
    Is het gelukt?
    Niet helemaal kunnen uitvoeren ! Verkenner gaf me geen kans om de link C:\Users enz te vinden , alleen de map Documenten verscheen na Opslaan als...
  2. Probeer het opnieuw uit te voeren (de hele procedure) en bij Stap 3:
    Wanneer de Verkenner opent dient u te klikken op het puntpijltje en vervolgens naar:
    C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
    moet gaan. Dat wil zeggen dar u die mappen die u tegenkomt één voor één erop moet klikken, tot SendTo en klik erop.
    post-41531-1417705557,5535_thumb.jpg
  3. Bij Stap 4:
    Bij Bestandsnaam: (invullen) MailRecipient.MAPIMail of E-mailgeadresseerde.MAPIMail
    of betekent u kunt kiezen tussen twee mogelijkheden. Niet allebei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1-die drie vette zijn verwijderd .

2-als verkenner opent en ik klik op het puntpijltje komt er niks .Als ik eerst op alle bestanden klik en dan op het puntpijltje komen de wschl door u bedoelde mappen wél

3-Telkens ik op een map klik verdwijnt het hele boeltje en moet ik terug alle bestanden klikken en het puntpijltje .Maar de map waarop ik geklikt heb blijft , zodat er onderaan geen plaats vrij komt voor het te verwachten SendTo .Toch zal ik op al die mappen klikken tot ik een ons weeg , maar niet vandaag.

4-Ik heb in stap 4 inderdaad alleen HET EERSTE van beide bestanden ingevuld . Lezen kan ik nog . Die vette stonden in SendTo van vorige opdrachten , niet van de uwe.

Ik begin opnieuw zodra ik tijd heb ,

dank en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1-die drie vette zijn verwijderd.

:top:

2-als verkenner opent en ik klik op het puntpijltje komt er niks .Als ik eerst op alle bestanden klik en dan op het puntpijltje komen de wschl door u bedoelde mappen wél

Neen dat bedoelde ik niet.

We gaan anders doen.

  1. Open de Verkenner (Windows-toets + E)
  2. En ga naar C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
  3. Klik met de rechter muisknop op een 'lege ruimte' in het middendeelvenster.
  4. Ga in het pull down menu naar Nieuw en vervolgens naar Tekstdoument.
    post-41531-1417705557,7388_thumb.jpg
    Indien bovenstaande wel lukt dan
    • Klik op Nieuwtekstdocument.txt
    • NieuwTekstdocument.txt opslaan als
    • De procedure volgen naar Stap 2 en verder.

post-41531-1417705557,7091_thumb.jpg

4-Ik heb in stap 4 inderdaad alleen HET EERSTE van beide bestanden ingevuld . Lezen kan ik nog . Die vette stonden in SendTo van vorige opdrachten , niet van de uwe.

Ik ook . . . ik kan ook nog lezen, in bericht 12 las ik

Ik heb talloze pogingen gedaan om tenminste" Documenten" en "e-mailgeadresseerde" terug te krijgen . Na een reeks van 13 updates had ik plots Documenten terug en daar staan ze nu nog : dvd-rw station en documenten als enige opties in dat rolmenu ...

Ik kan alléén niet zien dat de nu verwijderd 3 x vet gedrukte ook nog in de map SendTo aanwezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het werk gegaan vooraleer ik uw bovenstaande laatste bericht gelezen had . Nu heb ik na Opslaan als , Alle Bestanden en pijlpuntje volgende drie mappen :

-C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\MailRecipientMAPIMail

-idem maar na Microsoft\SendTo.txt

-idem maar na Gebruiker\Documents\MailRecipient.MAPIMail

en natuurlijk een hele hoop mappen meer .

Mijn vraag : mag ik uw nieuwe opdracht uitvoeren ongeacht wat ik zojuist vermeld ? Nog dit : bij een proefje met kopiëren naar kreeg ik één fractie van een seconde het volledige rolmenu , toen flitste dat weer weg en kreeg ik weer Dokumenten en DVRW-station

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het werk gegaan vooraleer ik uw bovenstaande laatste bericht gelezen had . Nu heb ik na Opslaan als , Alle Bestanden en pijlpuntje volgende drie mappen :

-C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\MailRecipientMAPIMail

-idem maar na Microsoft\SendTo.txt

-idem maar na Gebruiker\Documents\MailRecipient.MAPIMail

-C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\MailRecipientMAPIMail is niet correct (excuus!) -> moet zijn: C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo en in de Map SendTo is onder ander aanwezig:

post-41531-1417705557,9576_thumb.jpg

Zie naar het volgende plaatje:

  • Bij Bestandsnaam: (invullen) MailRecipient.MAPIMail of E-mailgeadresseerde.MAPIMail
  • Bij Opslaan als: klik op het puntpijltje en kiest Alle bestanden (*.*)
  • Klik vervolgens op Opslaan.
    Bestandsnaam: is dus MailRecipient.MAPIMail (let op het puntje tussen MailRecipient en MAPIMail).
    Het bestand heet MailRecipient en de extensie is MAPIMail
    post-41531-1417705557,9763_thumb.png

en natuurlijk een hele hoop mappen meer .

Mijn vraag : mag ik uw nieuwe opdracht uitvoeren ongeacht wat ik zojuist vermeld ? Nog dit : bij een proefje met kopiëren naar kreeg ik één fractie van een seconde het volledige rolmenu , toen flitste dat weer weg en kreeg ik weer Dokumenten en DVRW-station

Dat is waarschijnlijk veroorzaakt door:

Onderstaande zijn niet juist, één MailRecipient is voldoende, u mag beide verwijderen.

-idem maar na Microsoft\SendTo.txt
Een bestand naam SendTo.txt bestaat niet. Ik bedoel niet voor de optie 'kopiëren naar'.
-idem maar na Gebruiker\Documents\MailRecipient.MAPIMail
Ik heb bij mijn document bovenvermeld bestand niet.

Indien het niet mogelijk om naar C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo te scrollen, als u het wilt opslaan dan kunt u nog altijd de schuif-balk gebruiken om naar toe te gaan.

post-41531-1417705558,3322_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.