Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@ griejte10,

ik kan nu wel mijn foto`s omzetten,

:top: dat is nu dus hersteld.

maar in verkenner ziet de pc de tablet niet, wel als ik naar deze computer ga,maar alleen als ik de tablet instel als camera, en niet als media apparaat.

Ga naar Apparaatbeheer en kijk waar de tablet ondervalt, zie onderstaande schermafbeelding (als voorbeeld).

post-41531-1417705587,7328_thumb.jpg

Ga nu naar de Verkenner en klik vervolgens op het Plus-teken bij Configuratiescherm en kijk of de tablet ergens wordt herkent, zie onderstaande schermafbeelding (als voorbeeld).

post-41531-1417705587,7092_thumb.jpg

Nog een vraag: wat bedoeld u met media apparaat?

Heeft de Windows XP ooit de tablet herkent als media apparaat?

Als u schermafbeeldingen toevoeg dat praat (virtueel) gemakkelijker. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De Pc geeft hem nu wel aan in Verkenner, en ik kan alles overzetten.Wat ik gedaan heb weet ik niet, maar het werkt nu.

Om op je vraag terug te komen, ik kan op de tablet bij opslagruimte aaanvinken Media apparaat of Camera.als ik dan camera aanvink kan ik de tablet vinden in verkenner,maar als ik media apparaat aanvink, vind de pc de tablet niet.Begin nu te twijfelen of dat voorheen ook zo was.Mijn man deed dat altijd, maar die is onlangs overleden, en kan ik het helaas niet meer vragen.Maar ben al blij dat ik alles weer kan gebruiken dankzij jullie allemaal,geweldig.

ps, weet niet meer hoe ik een printscreen maak.:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Pc geeft hem nu wel aan in Verkenner, en ik kan alles overzetten.Wat ik gedaan heb weet ik niet, maar het werkt nu.

:top: dat u weer alles kunt overzetten. Maakt niets uit, als het maar wekt :top:

Om op je vraag terug te komen, ik kan op de tablet bij opslagruimte aaanvinken Media apparaat of Camera.als ik dan camera aanvink kan ik de tablet vinden in verkenner,maar als ik media apparaat aanvink, vind de pc de tablet niet.Begin nu te twijfelen of dat voorheen ook zo was.

OK dank u voor de toelichting. :adore:

ps, weet niet meer hoe ik een printscreen maak.:hmmmm:

Zie deze link om een printscreen te maken, werkt goed met Windows XP Pro.

Update:

Maak een handmatig Systeemherstelpunt.

aangepast door iEscape
update
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ grietje10,

We hebben nog een (handige) tip voor u om handmatig een Systeemherstelpunt te maken.

Het is sneller fietsen dan via: Start >> Alle programma's >> Bureau-accesoires >> Systeemwerkset >> Systeemherstel.

Zie dit artikel: Snel een systeemherstelpunt aanmaken

Het plaatje dat ontbreekt onderaan het artikel (?-teken) is:

527e6bd0161a2-ScreenShot472.jpg

Sla het XP herstelpunt aanmaken.vbs bestand op bij C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch.

527510ff5aca4-ScreenShot588.jpg

527e74b4c14d7-ScreenShot476.jpg

Klik op XP herstelpunt aanmaken.

Het ziet eruit dat er niets gebeurt maar na een aantal “seconden” verschijnt een scherm (het eerste plaatje hierboven).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ grietje10,

Is het nog gelukt met het script in QuickLaunch te plaatsen?

En is QuickLaunch al geplaatst in de Taakbalk?

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

post-41531-1417705591,3152_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.