Ga naar inhoud

Pc start niet meer op na update windows 8.1


VUUR

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:

Na een update windows 8.1 kom ik tijdens het opstarten de volgende melding:

Kmode exception not handle (epfwwfp.sys)

Als ik op OK klik krijg ik een paar seconden later dezelfde melding en de computer blijft opstarten.

Alvast bedankt, hoop echt dat iemand raad weet.

Begin van dit jaar PC aangeschaft via Azerty

Grt.

VUUR

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi ,

Bedankt voor de reactie inmiddels is het probleem opgelost. Ik heb deze stappen gevolgd:

Start the computer, and set it to boot into recovery mode.

Once you have access to the PC in recovery mode, open Windows Explorer, and navigate to:

C:\Windows\System32\drivers\

in there, delete the file called epfwwfp.sys

Reboot.

It should then allow you to boot into normal Windows

Nu heb ik echter een andere probleem ,de websites willen niet laden in de browser (Chrome, explorer) Ik krijg de melding .Deze webpagina is niet beschikbaar , opnieuw laden. :hmmmm: :hmmmm:

Alvast bedankt,

VUUR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt je internet wel?

Voer de tips in deze link eens uit.

Lost dat je probleem niet op voer dan ook onderstaande uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje ziet er niet problematisch uit ... maar doe nog even dit:

Download 52147fb3b2536-AdwCleaner_99_3_16x16x32.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Clean.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.