Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@ zannata,

Via iTunes kunt u naar Internet Radio luisteren (voldoende keuzes), wel eerst een vinkje plaatsen bij Internet radio (iTunes >> Bewerken >> Voorkeuren).

post-41531-1417705592,7005_thumb.jpg

Ik gebruik Google Chrome & Safari en heb géén extra plug-ins geïnstalleerd.

Of wellicht wil u naar bepaalde radio / zender luisteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ falstring,

Iedereen zijn smaak en voorkeuren en vrijheid. xD

EDIT: de link gaat inderdaad rechtstreeks naar Radio Sure ... maar de link met Softonic (en dus ongewenste adware) is overduidelijk. Daarom toch deze algemene waarschuwing: download geen software van Softonic, deze website biedt "wrappers" aan.

Zie deze link voor meer informatie.

aangepast door kape
link = OK, Softonic niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ falstring,

Wordt wel voor gewaarschuwd - twijfel

RadioSure.exe Windows process - What is it?

Radio Sure gets 6 positives at Virustotal - Wilders Security Forums

Begin dit jaar wordt nog adware toegevoegd, nog net geen malware.

Een review van een gebruiker:

After a week of use a serious virus/adware streamed through while listening/recording a popular internet radio station, disabled my mcafee antivirus software, disabled use of my computer, went undetected by mcafee in safe mode, requiring mcafee technical support to remove. But most noteworthy is that I went onto the RadioSure! forum asking for clarification or assistance and offering the suggestion to make the software somehow secure and/or compatible with a user's antivirus system. After a few hours the admin of the site removed my post?! Moreover, there are other threads in the forums which mention a trojan built-in to the RadioSure build, and in each case the admin responds saying "false confirmation" and closing the thread. Makes me seriously wonder if there is a scam behind the RadioSure! software, while on the other hand and at the least I would not advise anyone to download and run this app as you may like me find yourself streaming and recording a serious virus threat right beyond your antivirus system.
aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@iescape: ik waardeer de edit.

desondanks begrijp ik niet waar mijnlink zou refereren aan (het ook voor mij verwerpelijke) softonic...

ik heb mijn ervaringen gemeld met radiosure, dat ik ook bij menig ander (zelfs vorige week nog) tot hun tevredenheid installeerde onder verschillende av's en nooit een alert gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.