Ga naar inhoud

RAM geheugen uitbreiden


HPc

Aanbevolen berichten

Inmiddels ben ik al verder gevorderd met de tweede methode (van bericht 64 Plop / Elmar Hanlhofer - Documentation / Manual / Examples - Free Boot Manager, builtin usb driver, native usb, boot different operating systems, cdrom, usb, freeware, option rom bios). Het aanmaken van een cd met het ISO bestand is gelukt (ik heb versie 5.0.15-test gekozen)

ik heb de cd kunnen opstarten en krijg ik zo een scherm zoals in het voorbeeld is weergegeven.

Daarna heb ik USB geselecteerd, maar er gebeurt verder niets.

Ik zie enkel een scherme met:

- loading EHC1 DRIVER

- searching on hosts

- host 1

De USB stick zit nochtans in de pc en voordat ik plop boot manager had opgestart heb ik gecontoleerd of deze gelezen werd door de pc.

- - - Updated - - -

sorry voor de vele berichten , maar ik kan er me enkel in het weekend mee bezig houden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

sorry voor de vele berichten , maar ik kan er me enkel in het weekend mee bezig houden :-)
Geeft niets hoor we proberen je zo goed en kwaad als het kan verder te helpen ;-)
Het antwoord op bericht 68: Na F8 in te drukken tijdens opstarten zie ik het volgende:

Please select boot device

PM-WDC WD2000BB-55GUC0

PS-HL-DT-STDVDRW GSA-4164B

Generic 2.0 Reader (staat er 5 keer)

1G USB2.0FlashDriveA4

PM-WDC WD2000BB-55GUC0 = Je harde schijf.

PS-HL-DT-STDVDRW GSA-4164B = je dvd drive.

Generic 2.0 Reader (staat er 5 keer) = maak je gebruik van een cardreader in je pc?

1G USB2.0FlashDriveA4 = dit zou je usb-stick kunnen zijn maar blijkbaar is dit een usb-stick met een capaciteit van 1GB klopt dat terwijl je voor een installatie dvd van Windows 7 / 4GB nodig hebt.

En op welke manier heb je deze usb-stick met Windows 7 aangemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb nog een vraag ivm win to flash. Bij de laatste stap (voordat de bestanden van de dvd naar de usb stick worden overgebracht) krijg ik volgend bericht. " Warning. Formatting will erase ALL DATA on target disk"

De usb stick is voorzien van een beveiliging: SanDisk Secure Acces V2_win

Zal dit dan ook gewist worden bij het formatteren?

Verder geeft de virusscanner (Avast) van mijn laptop aan dat win to flash niet veilig is. Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat WinToFlash je usb-stick wil gaan formateren is normaal, dit doen haast alle programma's waarmee je een installatie medium kan aanmaken

De usb stick is voorzien van een beveiliging: SanDisk Secure Acces V2_win
Indien dit op je usb-stick staat en je wil dit in de toekomst gaan gebruiken kopieer dan eerst dit bestand naar je pc voordat je verder gaat.

Verder heb ik geen problemen dat Avast een melding toont als ik WinToFlash download, kun je eventueel een screenshot maken van die melding die je Avast weergeeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een bijlage te uploaden dient u deze eerst lokaal op uw pc op te slaan (zeg op uw bureaublad)

Daarna drukt u op reageren (niet op snel reageren, maar op meer reactie opties (more reply options)

 

Daar ziet u onder aan dit textvak een methode om bestanden bij te voegen, druk op bladeren(browse) Z9e cijfer 1) en daarna op voeg dit bestand toe (zie cijfer2) (attach this file). U ziet dan de afbeelding in de balk erboven verschijnen en daarna klikt u op post (add reply)

post-45-0-10752800-1417965650_thumb.png

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.