Ga naar inhoud

Lifetab Medion


Aanbevolen berichten

Ik was te snel en begin terug...sorry...

Hallo,

Ik heb me een tablet van Medion aangeschaft :MD 98625 - Android 4.4.

Leuk om overal mee te nemen... maar...als ik een mail krijg met een bijlage kan ik die bijlage nooit openen. Het mailprogramma stond op de Lifetab - ik ken de naam niet van het programma maar het icoontje ervan is een witte omslag met een geel bladje erin en daarop een wit apenstaartje. Ik heb deze vraag al verschillende keer zien staan maar nooit een oplossing gezien.

Kan iemand me helpen aub ?

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groeteles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie...

Als ik een mail kreeg op dat voorgeinstalleerd email programma en er zijn afbeeldingen in die mail, zoals mooie foto's over dieren bv, die kan ik regelmatign niet openen. Nu heb ik dat wel opgelost ( met zeeer veeeel zoeken en geduld...en de hulp van een app ) ... ik heb dat voorgeinstalleerd email programma eraf gezwierd - niet simpel voor mij - en ik heb gmail erop gezet. Daar heb ik geen enkel prpbleem mee en funcioneert in het buitenland ook nog !

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.