Ga naar inhoud

grafische kaart windows 7


HPc

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb x press 200 gevonden

Ik krijg dan 2 download links te zien:

Legacy

Eigenlijk is deze driver voor vista bedoeld (ik heb wel degelijk windows 7 32 bit geselecteerd)

Ik heb beide geïnstalleerd. En dan komt er hetvolgende na heropstarten van de pc:

"No ATI graphics driver is installed or the ATI driver is not functioning properly. Please install the ATI driver appropriate for your ATI hardware"

Indien er niets anders opzit dan een nieuwe kaart te kopen. Kunt u me dan advies geven wat een goed alternatief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er niets anders opzit dan een nieuwe kaart te kopen. Kunt u me dan advies geven wat een goed alternatief is.

Je hebt nu een onboard videokaart.

Als je nieuwe videokaart wilt hebben dan moet je dat ook monteren.

Heeft de voeding 1 of 2 kabels 6 of 6+2 pins voedingkabel voor videokaart en hoeweel wattage is dat?

Waarschijnlijk heb je bij installeren van driver de oude driver verwijdert tijdens de installatie.

Ik zou opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik de pc openen om te weten welke kaart ik nu heb. Of is er ook een andere manier om dit te weten te komen?

Je hebt geen videokaart en dus kan je dat ook niet zien.

Wat wel van belang is dat je naar de voeding kijk om te zien welke merk en model je hebt.

Als het een merk computer gaat dan Merk, model en type eens geven en dan probeer ik achterhalen wat bij jou mogelijk is want er zit kans dat je ook de voeding moet veranderen als je videokaart wilt kopen.

Indien je daar niet veel van ken dan kan je best even naar een computerzaak gaan en daar laten nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.