Ga naar inhoud

"Audioservice wordt niet uitgevoerd"


PetraL

Aanbevolen berichten

 

 is dat mijn laptop aangeeft dat ik mijn 'meest recente wachtwoord' moet invoeren, maar dit lukt niet. En ik kan mijn account ook niet koppelen aan mijn microsoft account, dan loopt mijn laptop vast.

 

 

 

Wanneer krijg je die melding over het meest recente wachtwoord?

Maak er anders een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

 

Het tweede probleem... wat bedoel je daar juist mee? Over welk account heb je het was het voordien wel in orde? Graag wat meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hieronder vier screenshots van het probleem.

 

Mijn laptop geeft dus aan dat ik computerproblemen heb die ik moet oplossen, namelijk dat ik mijn meest recente wachtwoord moet invoeren. Als ik hier op klik kom ik terecht bij 'accounts' van mijn pc-instellingen. Zodra ik druk op "Koppelen aan Microsoft-account" kan ik mijn wachtwoord invoeren, maar daarna loopt het vast op het laatste scherm. Dan gebeurt er niks meer en kan ik er ook niet meer op drukken.

untitled 1.bmp

Untitled 2.bmp

Untitled 3.bmp

Untitled 4.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb altijd met een Microsoft account gewerkt, maar deze heb ik ontkoppeld toen ik gisteren al die problemen had. Sorry voor de onduidelijkheid. Ik vond het altijd wel prettig met een Microsoft account, maar ik merk nu eigenlijk weinig verschil, dus ik denk dat ik het maar zo laat.

 

Nogmaals bedankt voor alle hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.