Ga naar inhoud

"Audioservice wordt niet uitgevoerd"


PetraL

Aanbevolen berichten

Ik heb de quarantaine van AVG bekeken. Op 14-03-2015 zijn daar enkele bestanden ingezet. Ik heb deze teruggezet, mijn laptop opnieuw opgestart en weer opnieuw geprobeerd om Windows Audio te starten. Ik krijg echter nog steeds het bericht "Kan de Windows Audio-service niet starten. Fout 0x800706cc: Het eindpunt is een duplicaat." Het was wel logisch geweest als dit inderdaad het probleem was, vooral gezien de datum. Maar helaas, nog steeds geen geluid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Probeer dan eens om via "Systeemherstel" een oud herstelpunt - vóór de fout van AVG op 14.03.2015 - terug te zetten. Dat zou je probleem in één klap moeten kunnen oplossen ... op voorwaarde dat "Systeemherstel" kan worden uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meerdere keren geprobeerd een systeemherstel te doen, verschillende keren dus naar een ander punt in de geschiedenis. Echter kreeg ik bij alle keren de melding: 

 

"Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd.

Details:

Systeemherstel kan het bestand (C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\MSInfo\msinfo32.exe) niet uitpakken vanaf het herstelpunt. Het herstelpunt is beschadigd of het is tijdens het herstellen verwijderd."

 

M'n laptop lijkt een beetje van slag te zijn, misschien is het het beste om 'm even geheel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. het wordt steeds leuker. Zelfs terugzetten naar de fabrieksinstellingen lukt niet. Heb het geprobeerd via PC-instellingen -> bijwerken en herstellen, maar die reageert nergens op zodra ik het opgestart heb. Daarna heb ik het geprobeerd via een CD-rom die ik bij de laptop bijgeleverd kreeg, maar ook deze loopt vast. F3 indrukken tijdens het opstarten heeft ook geen zin.

 

Nog ideeën wat het zou kunnen zijn? Anders ga ik morgen denk ik toch maar even langs een PC-speciaalzaak :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dit is geen probleem. Ik heb een back-up gemaakt van alle persoonlijke bestanden en de gekochte en geïnstalleerde software kan ik ook na de fabrieksinstellingen weer terukrijgen.

 

Medion MD98713

Model: S4217T Notebook

 

Is dit genoeg info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat je de laptop terug zet naar fabrieksinstellingen mag je onderstaande uitvoeren. Lost dat iets van je problemen op?

 

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op post-9560-0-75926000-1417959477_thumb.jp  - Direct Download 

Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup

post-9560-0-28803100-1417959558_thumb.pn 


Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

post-9560-0-44667600-1417959609_thumb.jp 


Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

post-9560-0-32148400-1417959698_thumb.pn 


Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 

 

post-9560-0-46745000-1417959826_thumb.jp 

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

post-9560-0-00252500-1417959849_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgevoerd en mijn geluid doet het nu weer! 

Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat mijn laptop aangeeft dat ik mijn 'meest recente wachtwoord' moet invoeren, maar dit lukt niet. En ik kan mijn account ook niet koppelen aan mijn microsoft account, dan loopt mijn laptop vast.

 

Maar het belangrijke probleem is opgelost, heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgevoerd en mijn geluid doet het nu weer! 

Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat mijn laptop aangeeft dat ik mijn 'meest recente wachtwoord' moet invoeren, maar dit lukt niet. En ik kan mijn account ook niet koppelen aan mijn microsoft account, dan loopt mijn laptop vast.

 

Maar het belangrijke probleem is opgelost, heel erg bedankt!

 

Fijn te lezen dat het geluid terug in orde is maar je ander problemen zijn die dan niet belangrijk?

 

Wanneer zijn die bovenstaande problemen ontstaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belangrijke moest belangrijkste zijn, maar ik kon het bericht niet meer aanpassen haha.

Jawel, het zou ook wel fijn zijn als het andere opgelost zou zijn eigenlijk.

 

Ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer deze problemen zijn ontstaan. Ik ben er pas achtergekomen op hetzelfde moment als wanneer het probleem met mijn geluid ontstond, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat het niet al eerder fout zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.