Ga naar inhoud

Géén sms met verificatiecode van Tinder


Aanbevolen berichten

Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder.  Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58).  Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt.

 

Een paar dagen later begonnen de problemen om aan te melden op Tinder via m'n telefoonnummer.  Ik ontvang géén sms meer met verificatiecode van Tinder om in te loggen.

 

Op woensdag 15-04-2020 heb ik via www.help.tinder.com/hc/nl/requests/new een aanvraag ingediend.  Diezelfde dag kreeg ik een mail binnen met wat ik allemaal moest doen.  Op zondag 19-04-2020 heb ik een mail gestuurd dat de problemen niet opgelost waren.  Tot op heden heb ik geen antwoord gehad.

 

Ter info:
1) Ik gebruik de nieuwste Tinder versie uit de Google Play Store.
2) Ik heb een Android smartphone (Xiaomi Mi A2 Lite met Android 10) en een Orange Koala abonnement.

 

Wat zou ik nu best kunnen doen?  Orange contacteren of hebben jullie andere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, dreivilo47 zei:

Sinds gisteren (19u30) krijg ik terug een sms als ik probeer in te loggen bij Tinder.  Mijn probleem is dus opgelost.  Dit topic mag gesloten worden.

Dan zetten we hier een 🔒 op !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.