Ga naar inhoud

Windows 7 opstartproblemen


Erwindekorte

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vrees dat we naast het probleem met het opstarten met een tweede probleem zitten bij jouw laptop: ondanks alle pogingen om toegang te krijgen, krijgen we maar geen toegang tot het BIOS (Basic Input Output System) of de bootmanager via de geijkte standaardprocedures ... :(

 

Enig opzoekwerk deze middag leerde me dat er nog toestellen zijn met een gelijkaardig probleem ... dit probleem valt op te lossen door een "bios flash" uit te voeren, je mag dit interpreteren als een update van het BIOS.

 

Nu zijn er wel de nodige downloads te vinden op het internet om op een geforceerde manier toegang te verkrijgen tot het BIOS, maar deze downloads zijn niet afkomstig van Toshiba zelf en dat zijn onnodige risico's die ik je liever niet laat nemen ... wanneer het flashen met zo'n "onbekende" download mislukt is het "game over": het toestel geraakt dan zelfs niet meer tot in het eerste scherm dat je nu nog te zien krijgt en de laptop is dan volledig onbruikbaar.

 

Helaas kunnen we je met dit probleem vanop afstand niet meer verder helpen, een bezoek aan een PC-hersteldienst is dan ook een noodzaak om dit alles tot een goed einde te brengen ... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.