Ga naar inhoud

Windows 10 Back-up naar netwerk locatie.


kane

Aanbevolen berichten

Ik heb nooit gebruik gemaakt van Windows 7Home maar de functie om een back- up aan te maken op een netwerklocatie was in Windows 7 toch ook aanwezig dacht ik.

 

Ga naar het configuratiescherm-> Backup maken en terugzetten (Windows 7).

In het venster waar gevraagd wordt waar de back-up moet opgeslagen worden opgeslagen kan je ook Op een netwerklocatie selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vroeg me af hoe het zit met w10?

 

 

 

 

Ga naar het configuratiescherm-> Backup maken en terugzetten (Windows 7).

In het venster waar gevraagd wordt waar de back-up moet opgeslagen worden opgeslagen kan je ook Op een netwerklocatie selecteren.

 

Lukt het via bovenstaande methode?

 

Zie ook deze link.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of dit lukt in windows 10 Home aangezien ik deze nog niet geinstalleerd heb op die pc.

daarom dat ik op voorhand wil weten of het in 10 home mogelijk is,anders overweeg ik om voor 10Pro te gaan aangezien ik dit handiger vind om backups weg te schrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of dit lukt in windows 10 Home aangezien ik deze nog niet geinstalleerd heb op die pc.

daarom dat ik op voorhand wil weten of het in 10 home mogelijk is

 

 

Daar kan ik je ook geen antwoord opgeven want gebruik de Pro versie.

 

Maar er is de mogelijkheid om een virtuele harde schijf aan te maken op de netwerk locatie en dan zou het wel moeten lukken, zie deze link.

 

Verder begrijp ik niet waarom je perse met de Windowsback-up software wil werken. Andere back-up software (meestal ook nog gratis) heeft meer mogelijkheden en je bent dan (meestal) in de mogelijkheid om een rescue schijf je aan te maken waarmee je een back-up kan terug zetten indien Windows niet wil opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.