Ga naar inhoud

printer start maar blokkeert


spike666

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds kort kan mijn printer (brother MFC-J6510DW) geen enkele taak afwerken. Hij maakt zich klaar om te beginnen maar stopt dan om eerst een lange tijd op "meer gegevens" te wachten en dan uiteindelijk het begonnen blad uit te spuwen. Soms staan hierop enkele lijntjes en soms gewoon een blanco blad. Als ik dan de pc heropstart begint hij opnieuw om dan terug hetzelfde te doen.

 

De taken annuleren en opnieuw beginnen geeft hetzelfde resultaat.

 

Ik heb al de drivers verwijderd (met de software van brother zelf) en ze opnieuw geinstalleerd (ook van de brother website gehaald).

Dit mocht ook niet baten. 

 

Copieren gaat prima, dus hij kan het wel, maar ergens loopt de communicatie tss pc en printer mank.

 

Kan iemand helpen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

usb kabel is originele kabel van +/- 1m en een usb kabel om uit te lengen want pc staat iets verderop. Heb pc rechtstreeks op kabel van 1m aangesloten en beide pc drukken perfect af. Dus uitlengkabel is de oorzaak. Zal voor nieuwe zorgen. Ik laat je weten of deze dan wel werkt. Dan zijn we zeker dat dat de oorzaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.