Ga naar inhoud

Samsung S4 probleem


angeke

Aanbevolen berichten

hallo ,

 

als ik een email wil sturen ,komt er een lijst met email adressen die niet in mijn contacten staat ,

 

het zijn adressen van ontvangen emails en verstuurde emails ,maar ik zou die graag verwijderen ,want die staan niet tussen mijn contacten

 

weet er iemand raad ,alle hulp is welkom

 

dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

 

als ik een email wil sturen ,komt er een lijst met email adressen die niet in mijn contacten staat ,

 

het zijn adressen van ontvangen emails en verstuurde emails ,maar ik zou die graag verwijderen ,want die staan niet tussen mijn contacten

 

weet er iemand raad ,alle hulp is welkom

 

dank u.

ik heb versie 5.0.1 ,en gebruik de standaad email app

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@ angeke,
 

als ik een email wil sturen ,komt er een lijst met email adressen die niet in mijn contacten staat ,
 
het zijn adressen van ontvangen emails en verstuurde emails ,maar ik zou die graag verwijderen ,want die staan niet tussen mijn contacten


Ik heb géén Samsung 4 maar wil een poging wagen  :xd: 
Is er een instelling in de standaard mail.app om e-mailadressen niet automatisch op te slaan (bij ontvangen en verzenden) ?.

Is/zijn de e-mailsaccount(s) gesynchroniseerd met de computer ?
Zo JA, probeer ze te verwijderen vanaf de computer en ook de instellingen om e-mailadressen niet automatisch op te slaan (bij ontvangen en verzenden) in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iEscape ,

 

er is geen instelling in de standaard mail app  voor mails op te slaan

 

mijn email account is  gesynchroniseerd met de computer ,maar vind geen instellingen om die email adressen niet op te slaan.

 

waar kan ik dat ergens vinden ?

 

op de computer gebruik ik windows live mail.

 

heb mijn account op S4 eens verwijderd en terug gezet ,en dan waren die adressen weg .maar nu staan er weeral adressen bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.