Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

De printer werkt opnieuw maar ik moet op het pictogram rechts klikken en als ADMINISTRATOR UITVOEREN.  Voorheen kon ik rechtstreeks met links op de muisklik dit pictogram openen en nu niet meer.  Waarom is dit??

 

Moet ik het windows probleemoplossen door mijn Microsoft office 2007 te verwijderen en terug installeren ?  IK heb een CD ervan?

 

Graag Uw advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was de bedoeling dat we met behulp van zoek.exe alles van incredimeil zouden verwijderen van je systeem.

Ik heb je daarvoor instructies gegeven in bericht #126 en bericht #128

De instructies van bericht #128 werden echter niet gevolgd want daarvan heb ik nog steeds geen logje gekregen.

 

Als de instructies niet duidelijk genoeg zijn, zeg dan wat je niet begrijpt en we leggen het met plezier nog eens uit.

Maar als je begint met zelf te experimenteren en de instructies negeren of niet correct opvolgen, blijft voor ons ook niet prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vervelend probleem is erbij gekomen.  Ik kan namelijk in mijn webmail gmail geen bijlagen van ontvangen berichten meer openen.

 

Ik kan niet zonder mijn webmail blijven omdat ik dringend veel werk heb en alleen nog gmail webmail gebruik zonder ant-virus zoals U weet.

 

Graag uw gewaardeerde hulp hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geplaatste logje is niet volledig en de instructies van bericht #128 werden niet correct gevolgd.

Kan je aub de instructies van berricht #128 goed lezen en correct uitvoeren ?

 

Krijg je foutmeldingen als je mail bijlagen probeert te openen?

Om welk soort bestanden gaat het dan (afbeeldingen, word documenten, ...)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op het ontvangen bericht (meestal documenten) klik om te downloaden krijg ik alleen een bericht downloaden mislukt.

 

Ik ga nu rustig opnieuw de instructies volgen van bericht 128.

Sorry als ik iets mis gedaan heb maar ik ben 79 jaar oud en daarbij nog een handicap (musculaire spasmen die zeer pijnlijk zijn)  maar het kopje staat er nog "redelijk" goed bij.

Ik stuur U zo snel mogelijk opnieuw het gevraagde logje

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.