Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).
 
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[C0].txt.
 
Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd in Internet Explorer en de  bijlage opent in een gecodeerde tekst die onleesbaar is.

 

Het gedownloade document is een PDF document en opent dus niet in Adobe  Acrobat zoals het hoort te zijn.

Ik heb ook een Word document geprobeerd en dit verschijnt ook in een gecodeerde tekst die onleesbaar is.

 

Dit is een vervelend probleem omdat ik veel mails met bijlagen ontvang en ik kan niets meer doen.

Dit probleem moet dus voorrang N° 1 krijgen

Wat nu a.u.b.

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of je dit kan downloaden met IE en daarna uitvoeren.

 

 

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista en later: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding hieronder. 
 
wrepairaio5.jpg

 

Bijkomend de nr 2 aanvinken en de nrs 28 en 29 uitvinken.

 

 

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik  heb alles heel nauwkeurig uitgevoerd en het downloaden van een paar documenten  geprobeerd en DIT IS GELUKT.

 

We kunnen dus terug naar het vervolg op het probleem.  Het downloaden en opslaan van Word documenten werkt ook  weer.

 

Het openen van mijn Lexmark pictogram op het bureaublad werkt ook opnieuw normaal

 

Ter informatie nog eens:

 

Ik heb geen anti-virus die actief is. (Avast)

Ik heb INcredimail nog niet geinstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Adwcleaner geopend en op de knop scannen geklikt maar sedert een half uur verschijnt er niets in de vooruitgang.

 

Ik heb ook Adw cleaner geopend  met de link en da op scannen geklikt maar hier verschijnt er ooik niets in de vooruitgangs balk

 

Wat moet ik doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.