Ga naar inhoud

Windows 10 NumLock


ikaros

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en gewoon met je volle hand van alles indrukken (ook bv spatiebalk en zo) - je kan er niks fout mee doen, er zijn geen toetsen die je niet mag indrukken.

 

enneuh.. is het een merkcomputer (Dell, HP, ...) want sommige firma's sluiten de bios wel eens af voor gebruikers...

 

Misschien vind je hier de oplossing?  Klik!

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vbs is geen probleem om te gebruiken.

Normaal gezien ziet je bij opstart op welke toets je moet drukken om naar de bios te kunnen.

 

Nota: heb je ook geprobeerd met een ander toietsenbord want het kan zijn dat uw toetsenbord te vuil is in de binnenkant ofwel gedeelte stuk is.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik met volle hand alle mogelijke behandeling gedaan met dat toetsenbord, maar geen BIOS.

 

Dit toetsenbord werkt wel op een andere PC - had ik al geprobeerd.

 

Al heel vriendelijk bedankt om jullie tijd in deze kwestie te steken.

 

ik zal best maar elke keer de PC opstart de NumLock langdurig indrukken dan blijft deze toch de ganse tijd dat ik bezig ben, actief.

 

Het is geen merk PC maar een allround PC samengesteld door TONES in 2011 en  in april jl. door Tones  aangepast met een nieuw moederbord, een SSD en andere componenten, maar dan ook met WIN 10.

 

Had ik me maar niet laten overhalen en gewoon bij mijn secure WIN 7 gebleven. Maar ja gedane zaken hebben geen keer

 

Spijtig dat je niet hebt kunnen helpen met al die mogelijkheden die geboden werden.

 

Toch nogmaals bedankt voor de inzet.

 

Mvg

 

ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je VBS bestand geprobeerd?

Volgens mij heeft in dit geval niks te maken met Windows 10 want je kan zelfs niet in de bios komen en bios en windows heeft niks met elkaar te maken.

 

Als je pc opstart begin de bios en pas daarna zal de bios Windows opstarten indien het aanwezig is.

 

Je kan dit ook doen in Windows 10:

Open cmd als administrator en dan typ je achter > dit: sfc /scannow

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.