Ga naar inhoud

Krijg afval van virus niet verwijderd


Aanbevolen berichten

Zoek.exe heeft de laatste tijd wel meer last met firefox.

Zou je nog een laatste poging willen doen met onderstaande code.

C:\Program Files\¿ìѹ;fs
C:\Users\Ikke\AppData\Local\kemgadeojglibflomicgnfeopkdfflnk;fs
C:\Users\Ikke\AppData\Local\vefershcoobasyphijaent;fs
C:\Users\Public\Downloads\Norton;fs
C:\Program Files (x86)\Norton 360;fs
C:\Program Files (x86)\Qerlegherzerk;fs
C:\Users\Ikke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\¿ìѹ.lnk;f
C:\Users\Ikke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\UC???;fs
[HKEY_USERS\S-1-5-21-793420487-3973914027-3052291673-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Norton Download Manager{N360PREMEXE-SHPD-FSD5183}"=-;r
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"Norton Download Manager{N360PREMEXE-SHPD-FSD5183}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-;r
C:\WINDOWS\SysNative\tasks\Norton WSC Integration;f
C:\WINDOWS\SysNative\tasks\Shanot Cloud;f
C:\WINDOWS\SysNative\tasks\Norton 360\Norton Autofix;f
C:\WINDOWS\SysNative\tasks\Norton 360\Norton Error Analyzer;f
C:\WINDOWS\SysNative\tasks\Norton 360\Norton Error Processor;f
iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif;chr

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.

Meer informatie vind je in de handleiding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kweezie

Ik heb ADWcleaner een aantal keer geprobeerd, maar telkens als ik op "verwijderen" klik, krijg ik de melding "ADWCleaner" werkt niet meer, en loopt mijn pc volledig vast. Kan ik enkel nog mijn pijltje gebruiken, maar geen enkel venster krijg ik nog open, zelfs taakbeheer of crtl alt del werkt niet. Dan ben ik dus telkens genoodzaakt om met de off-knop op mijn laptop alles geforceerd af te sluiten.


Ik heb wel enkele logs:

AdwCleaner[C3].txt

AdwCleaner[S3].txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Zoek.exe uitvoeren

 

Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Download Zoekscript.txt uit de bijlage naar de map waarin Zoek.exe staat. In jouw geval is dat het bureaublad.
  • Dubbelklik op "Zoek.exe" om de tool te starten, wanneer u een melding krijgt van het gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • Vervolgens verschijnt er een scherm met de vraag "Are you sure you want to run these commands?" klik hier op "Yes" om door te gaan.
  • Wanneer zoek.exe opgestart is zonder de bovenstaande melding te tonen, kan je op "Load Script" drukken om zoekscript.txt alsnog te laden.
  • Zoek.exe zal nu de commando's in zoekscript.txt uitvoeren, wacht geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).

 

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
 

 

 

zoekscript.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Kweezie

Ik heb tijdens het weekend een fresh-install gedaan van windows 10. 
Aangezien er niets wilde lukken van programma's en alles steeds vastliep.

Nu vroeg ik mij af, ben ik hierbij dan ook volledig van de virussen af (de oude bestanden staan nog steeds op mijn C-schijf onder de naam windows old), of moet ik nog andere stappen ondernemen?

mvg,
Jonathan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een "fresh install" ben je normaal van alle virussen af.

De eventueel besmette bestanden staan nog wel in die "windows.old" maar de kans is klein dat je die nog gaat gebruiken omdat die enkel dient om eventueel terug te gaan naar de vorige windows installatie.

 

Als je zeker bent dat alles goed werkt en dat je je persoonlijke bestanden nog allemaal hebt, mag je dus die windows.old ook verwijderen; dan ben je zeker van alle besmettingen af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.