Ga naar inhoud

Probleem na opstarten


a.caers

Aanbevolen berichten

Beste ik heb al een dag of 6 ,als ik de laptop opstart dat hij niet verder werkt ,na het opstarten kan ik op elke app of snelkoppeling klikken er gebeurt niets  zelf niet met ctrl/alt/delete ook niet op start nergens reactie ,wel rechts klikken op start krijg ik een menu maar daar werkt ook bijna  niets ,maar met uitvoeren geraak ik in de bios,en daar doe ik dan een paar stappen van recovery ,maar laat het niet opstarten maar anuleren, dan start de laptop terug op en werkt hij normaal ,maar als ik 5 min wacht dan werkt hij weer niet.

Ik heb Windows 10 en in de bijlagen kan je de gegevens van de laptop vinden,ik hoop dat jullie dit probleem kunnen oplossen.

Caers Andre

 

Plaatje.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'k heb je Product Key even verwijderd - zelfs voor een oudere versie is het niet aangeraden om die 'open en bloot' op het net te laten staan..

.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nog niet geprobeerd  omdat het ook niet meer zo eenvoudig is als in windows 7,en ook als ik uit bios kwam werkte het normaal.

deze morgen heb ik niet naar bios moeten gaan maar ik moet blijkbaar heel veel geduld hebben om de eerste keer iets te openen,

zou het kunnen dat de opstart nu veel langer duurt dan vroeger ? ik dacht eerst ook aan een virus maar ik heb 2 scans gedaan en er is niets gevonden, een adeware-malware en een avg free scan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik ben begonnen om bacups te maken naar een exterder harde schijf ,hoe ik documenten map en andere maps moet back-uppen weet ik maar hoe doe ik het waar mijn mails binnenkomen en de daar gemaakte mappen ,dat weet ik niet, hoe ik deze moet back-uppen,

kan je me daar mee helpen ? en is er nog iets wat ik zeker moet back-uppen ?

gr.Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het simpel: druk op de startknop van livemail linksboven en kies de optie 'exporteren', dan kin je de berichten en de contacten veiligstellen.

ga via diezelfde knop naar 'opties' en kies 'accounts', via het schermpje dat dan verschijnt kun je via 'exporteren' je de gegevens van elk account opslaan in een .iaf bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.