Ga naar inhoud

Probleem na opstarten


a.caers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met onderstaande instructies zou het toch een beetje moeten lukken.


Start HD Tune op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

Je moet GEEN vinkje plaatsen bij Quick scan.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?
Maak een afbeelding van het resultaat en sla deze op.

Ga dan naar de tab Benchmark en doe de test.
Maak ook van dat resultaat een afbeelding.
Voeg beide afbeeldingen als bijlage toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier de test in de bijlagen,van morgend toch nog steeds naar bios moeten gaan en zelf in bios moet ik meer dan 1 min wachten voor ik de taal kan kiezen en na de cancel van de recovery start de computer ook heel traag terug op 4 min maar dan kan ik hem wel normaal gebruiken,

maar na de 1 st opstart werkt er niets en dan close ik computer en start ik opnieuw met f9 en zo geraak ik in bios.

ik zie geen fouten van harde schijf maar ik ken er ook niets van.

ook nog vast gelopen terwijl ik de venster wou naar beneden schuiven zie je ook in bijlagen.

gr, Andre.

harddisk scan 15-8-16.docx

benchmarkt test 15-8-16.docx

venster.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@falstring

Die informatie kan je zien op de screenshots van het vorige bericht van André.

Op 13-8-2016 om 18:57, a.caers zei:

hallo falstring, ik heb de hd tune pro gedownload en een paar scan gedaan maar weet niet hoe het werkt ik stuur de scan mee in de bijlagen.

gr, Andre.hd tune pro.docxhd tune pro.docx

 

Volgens de scans van HD Tune lijkt de harde schijf nog wel in orde alhoewel er bij de health een waarschuwing wordt gegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Volgens de scans van HD Tune lijkt de harde schijf nog wel in orde alhoewel er bij de health een waarschuwing wordt gegeven.

 

Dergelijke schijven werken inderdaad meestal nog vrij goed maar zijn toch niet echt meer te vertrouwen. Men kan ze maar beter vervangen voordat het te laat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zie aan jullie gesprekken dat er toch vermoed  dat de harde schijf zijn beste tijd heeft gehad en dat die best vervangen word ,wat kost zo iets ? en kan ik dat zelf steken ? ik heb eens gezien dat dit aan de onderkant van de laptop zit daar een deksel openen en dan kan je ze afkoppelen en vervangen klopt dat ? maar hoe krijg ik daar terug windows 10 terug op want die is er gratis op ge download maar dat is nu afgelopen die aanbiedingen.

En dan is er nog iets deze laptop is 5 jaar oud ,en heb er nog andere problemen mee er werkt nog maar een luidspreker en ik heb nog maar een goede usb poort meer en als ik die moet vervangen moet heel de laptop uiteen en dat blijk nog niet zo simpel te zijn bij een asus Wat is jullie advies hoeveel kosten kan je aan zo laptop nog doen ,dat hij het nog waard is ????

gr, Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.