Ga naar inhoud

mailprogramma in desktop windows 10 sluit plots


lucderoeck

Aanbevolen berichten

Vanuit het startmenu in W10 kan men mail openen. Ik heb daar drie mail accounts op staan en dat heeft steeds goed gewerkt. De laatste 14 dagen is het nu zo dat ik wel kan openen en de mails lezen, maar steeds, na zo'n 30 seconden breekt het programma plots af, zonder boe of ba. Eigenaardig...terug opstarten is geen probleem, maar eveneens na korte tijd is het weer hetzelfde en wordt het programma afgesloten. Is het een instelling? Na een update? 

Graag Uw gewaardeerd advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

oeps, sorry Lucderouck - klopt helemaal - 'k had een foute datum in mijn hoofd - mijn excuses dus...

 

Goed, 'k probeer mee te denken (al is mailprogramma's mijn sterkste kant niet) ... - over welk mailprogramma hebben we 't hier?

 

enne: ( 't is dus wat laat, maar je weet maar nooit:) al geprobeerd een herstelpunt van vóór het euvel  terug te zetten (als het nu nog zin heeft natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Windows 10 kan je vanuit het startmenu op de mailtegel klikken, waarna je je gmail, Outlook of andere accounts kan checken. Dat lukt allemaal wel, ik zie de post en kan het openen. Maar bij beantwoorden of doorsturen of een andere handeling sluit het systeem het programma af. Dat is het probleem. Herstelpunt van enige tijd geleden heb ik niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.