Ga naar inhoud

Steeds vaker erg traag internet


AnitaVenlo

Aanbevolen berichten

Zoals je ziet heeft de scan niets gevonden aan malware.

 

Het internet is zoals ik al eerder zei niet altijd even traag. Maar het komt wel steeds vaker voor de laatste tijd.

 

Vooral de website welke mijn moeder nodig heeft om te werken is heel erg traag. Mijn moeder zegt dat ze dan telkens 'de pagina ...... is aan het laden'  ziet staan, waarnaar het erg lang duurt voordat dit ook het geval is. Ze belt voor een callcenter en de klantgegevens van de betreffende klant die ze op dat moment aan de telefoon heeft/krijgt moet ze dan natuurlijk dan wel voor zich hebben om de mensen goed te kunnen helpen met hun vragen etc.

 

Als het niet aan de pc ligt of aan de modem, zou het dan misschien aan die website kunnen liggen. Er zijn verder geen klachten geweest van collega's over de website, vandaar dat ik ook dacht dat het toch echt aan mijn moeders PC moest liggen of het internet/modem van hier.

 

Wat kunnen we verder nog doen of proberen ivm het internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pc is sowieso niet krachtig. Ik zou op zijn minst in de winkel het RAM geheugen laten verhogen tot 3 of 4 GB. Hoger heeft geen zin voor dat 32 bits besturingssysteem.

 

Ik ben geen Ziggo kenner. Als landgenoot is abbs daar wellicht beter voor geplaatst.

Maar kijk eens in het abonnement welke snelheid je beloofd is.

Doe eens een speedtest, en  maak er met het knipprogramma een afbeelding, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.