Ga naar inhoud

Hp software probleem in windows


Beginneling

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK. En alle Windows updates zijn binnen?

 

Je kunt dan je data vanaf je back-up locatie in je mappen terug plaatsen. Ik zou die schijf laten zoals ze is, dus niet partitioneren.

Tot vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows heeft alle updates gedaan, zag ik net en ook Defender had geen problemen. Ik had de telegraaf al verschillende keren ingesteld als openings pagina. Inclusief het huisje, maar op 1 of andere manier pakt hij die soms niet. Ik heb al een paar programma's te rug gezet en geïnstalleerd. ( weet niet of dat de bedoeling was. Ik zou nog wel graag een extra schijf naast de C willen hebben. Voor de mappen die niet bij de bestaande mappen horen zoals Muziek, Afbeelding, Documenten en Downloads. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Beginneling zei:

Ik zou nog wel graag een extra schijf naast de C willen hebben. Voor de mappen die niet bij de bestaande mappen horen zoals Muziek, Afbeelding, Documenten en Downloads. 

In die mappen kun je al je data mooi geordend kwijt. Het is enkel een kwestie van het aanmaken van submappen.

Een afzonderlijke partitie voor bepaalde data is echt absurd hoor.

Neem deze beknopte cursus Windows 10 eens door. De lessen 12 t.e.m. 15 gaan je van dienst zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dat gaan doen Bedankt voor alles. Heb je ook kennis van Nitro PDF. Ik had de Nederlandse versie gedownload, maar alles staat in het Engels.

Graag zou ik volgend jaar een berichtje van jullie willen ontvangen voor een donatie, via mail. Ik weet niet hoe lang het duurt voor dat ik weer een probleem met een PC heb.

Bedankt voor je fantastische hulp, het ga je goed

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nitro Reader 5 voor Windows 64 bit is Engelstalig. De 32 bit versie zou wel Nederlandstalig zijn maar kan niet op een 64 bit pc geïnstalleerd worden. Ik kon het niet goed vatten, maar ik heb het net getest en het klopt.

 

36 minuten geleden, Beginneling zei:

Graag zou ik volgend jaar een berichtje van jullie willen ontvangen voor een donatie, via mail.

Ik weet niet of dat kan. Plaats eventueel een herinnering in je agenda. Toch al bedankt.

 

37 minuten geleden, Beginneling zei:

Bedankt voor je fantastische hulp, het ga je goed

Mag ik hier dan uit besluiten dat je voorlopig geen verdere hulp nodig acht? Zo ja, dan sluiten we dit onderwerp.

 

Toch nog enkele tips:

Wacht niet te lang om een systeemback-up te maken. Maak ook regelmatig back-ups van je data.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten of jij mij nog met andere dingen kan helpen. De laptop doet het, je zei de instellingen zijn goed.Wat moet er nog meer ingesteld worden? Ik ben nu die cursus aan het lezen. Veel dingen daarvan wist ik niet.

Je zegt een systeem backup Eerder vertelde je dat je geen voorstander was van een systeem backup door Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Beginneling zei:

Je zegt een systeem backup Eerder vertelde je dat je geen voorstander was van een systeem backup door Windows.

Dat klopt. Maar er bestaan uitstekende gratis programma's die dat beter doen dan Windows.

bv EaseUS Todo back-up, Macrium Reflect Free, AOMEI backupper, enz. Sla er onze handleidingen en tips eens op na. Voor u nu vooral het onderdeel Software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Beginneling zei:

Denk je dat we met dit onderwerp klaar zijn of moet er nog iets gebeuren? 

Tja, dat kan ik van hieruit moeilijk beoordelen. Alle noodzakelijke software al geïnstalleerd, zoals beveiliging? Naast je antivirus mag een prog als MalwareBytes niet ontbreken om regelmatig een scan te doen. E-mail al ingesteld? Data al teruggezet. Back-up van Data? Back-up van het systeem?

De basis is in ieder geval gelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.