Ga naar inhoud

Hp software probleem in windows


Beginneling

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, lange tijd niet meer op deze site geweest. Sinds kort heb ik de laptop van mijn zoon gekregen. hij heeft nooit een copy van de instalatie gemaakt. Ik ben van Windows 7 naar Windows 10 gegaan. Hij start nog gewoon op. Bij opstarten F11 krijg ik een error. File: \ Boot\BCD     Status 0xc0000225    Info  An error occurred while (zou je de recory agent moeten krijgen) attempting to read the boot confiuratie data

Ik merkte dat er iets  niet goed was door dat ik geen Hp asistent had en ook geen HP recovery. Ook de webcam is donker

deze werden niet gevonden bij zoeken en ook niet via uitvoeren. Wel is op D een Recovery  

Wat raden jullie aan

Ps weet dat jullie altijd klaar staan om te helpen,  (ikweeternietveelvan), dus vandaag donatie gedaan 

aanwezige schijven.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Passer, mijn Engels is niet zo goed en ik ben ook niet zo jong meer.

Wat ik uit de site en later YouTube filmpjes opmaak is dat ik een USB moet hebben met een Windows installatie van Windows 7 of 10. De originele installatie was Windows 7, met een upgrade, gratis van Windows 10. Daarna zou ik in de bios de opstart moeten veranderen. De laptop zou dan van de USB moeten opstarten. Dat klinkt eenvoudig, alleen heeft mijn zoon nooit een CD of USB gemaakt. Dus die heb ik niet. Op schijf D staat de Recovery, maar ik weet niet hoe ik daar bij kan komen. 

Volgens internet en HP kan ik alleen betaalde hulp krijgen omdat mijn garantie voorbij is. Dat zou ongeveer 35 tot 40 euro per probleem zijn.

Dit is de reden waarom ik weer jullie hulp vraag, en een donatie hebt gedaan. Ik gun het jullie en zo hou ik een beter gevoel over na al die hulp van Kweezie en al die andere die zich voor mij hadden ingezet, nu een jaar geleden of iets langer

 

USB, omdat de HP geen CD drive heeft

 

aangepast door Beginneling
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Beginneling zei:

Hallo mensen, lange tijd niet meer op deze site geweest.

 

15 minuten geleden, Beginneling zei:

zo hou ik een beter gevoel over na al die hulp van Kweezie en al die andere die zich voor mij hadden ingezet, nu een jaar geleden of iets langer

 

Met uw forumnaam Beginneling heeft u nu 2 berichten geplaatst.

Ik neem aan dat u eerder onder één andere forumnaam hier bij pch zich heeft geregistreerd.

Weet u nog onder welke forumnaam?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Beginneling zei:

ik dacht als weeternietveelvan of ikweeternietveelvan. Alle 3 namen die wijzen er op dat ik niet zo technisch ben met laptops, internet of met software. 

 

Ik zal dit doorgeven aan de Website Beheerder, zodat één forumnaam wordt gebruikt.

Het niet technisch zijn met laptops e.a. heeft niets te maken met het gebruiken van één forumnaam bij een computer forum :xd:

 

Update:

Hoogstwaarschijnlijk onderstaande:

 

589cda8b53098_Schermafbeelding2017-02-09om22_08_33.png.d62528db18156445e57c4fd8e6b2a469.png

 

Klopt dit?

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je beginpost nog eens (goed) herlezen en het zijn nogal wel wat mankementen die er staan - op het eerste gezicht HP-gerelateerd maar mogelijk is de oorzaak niet bij HP te zoek of is je webcam ook van HP?)

 

Vandaar dat ik in jouw geval eerst zou opteren voor een herstel van je windows ( via het aanmaken van een herstelschijf )

Ik zou zeggen: maak die schijf al maar aan - die kan zeker later ook nog van pas komen - maar wacht nog even van ermee te werken: mogelijk hebben andere nog andere ideeën ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer, de webcam zit in de laptop ingebouwd. Hp manager opnieuw downloaden en de recovery die niet word gevonden, kan ook komen door de fout van Windows. Ik las net een stukje over een USB herstel schijf van IEscape en zou dat kunnen proberen, alleen zit ik met de vraag kan dat wel.

De originele is instalatie is Windows 7 Home. Daarna heb ik een upgrade gedaan van de gratis Windows 10. Terwijl ik hier aan het schrijven was, viel de laptop uit. Blauw scherm. Hij start wel weer op.

Dus vraag ik mij af of de herstel schijf wel een Windows 10 maakt of toch Windows 7. Dit in verband met de productie code.

Ik wil wel verder met Windows 10, omdat veel programma's niet willen werken zonder Windows 10. Dus terug naar 7 is niet belangrijk, tenzij ik dat moet en later weer Windows 10 moet upgraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.