Ga naar inhoud

Hp software probleem in windows


Beginneling

Aanbevolen berichten

Ik  heb ook het volgende geprobeerd, Opstarten veranderen in Bios. F10

Main, Securrity, System conf en Exit.

System config

Boot options

 

Hij stond op UEF 1 Bootorder

USB Discette on Key/USB Harddisk

OS boot Manager

USB CD/DVD Rom Drive

I Network Adapter

 

Ik kon veranderen met F5 of F6

USB CD/DVD Rom Drive

USB Discette on Key/USB Harddisk

OS boot Manager

I Network Adapter.

 

Deze veranderingen brachten tijden het installeren de zelfde informatie op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke 'experimenten' heb je in tussentijd nog allemaal uitgevoerd?

 

Het heeft namelijk geen zin je opdrachten te geven die je ondertussen misschien zelf al uitgevoerd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, verder niets Droske. Alleen gedachten over een mogelijke oplossing. 

Ik hoop dat je me kunt helpen, maar zo te lezen op het internet worden de kansen kleiner.

 

Mocht het helemaal niet meer lukken, dan zou ik waarschijnlijk een nieuwe schijf moeten kopen of kijken of ze in de computerwinkel de schijf zouden willen formatteren.

Bij een PC ging het gemakkelijk. 1 van de bij schijven er uit en de andere er in en formatteren. Alleen zijn die kabel dikker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die 5 afbeeldingen die je eerder geplaatst hebt 90) gedraaid zodat ze beter leesbaar zijn. Ik kreeg er een stijve nek van.:xd:

Hier afbeelding 5:

58a0c5c808aa7_Nieuweling5.JPG.a377b3bdebca83d729bd4a9d75ecd1ef.JPG

 

De partitie waarop de installatie moest uitgevoerd worden kon blijkbaar WEL geformatteerd worden. Jammer dat je die kans hebt laten liggen.

Van zodra die geformatteerd is kun je die waarschijnlijk wel verwijderen. Omdat je Windows dan afgeserveerd is zou je normaal gezien ook de niet toegewezen ruimte en Partitie 2 hebben kunnen verwijderen nadat je eerst op Vernieuwen had geklikt.

 

Kun je echt niet meer opstarten met die Windows 10 USB-stick? Probeer het nog eens.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet waarom dit bovenstaande stukje bleef staan, zodat ik het weer moest verzenden. 

 

Ik heb allebeide versies van de Bios uitgevoerd. Allebeide keren kreeg ik dat het geformatteerd zou worden. Beide keren zag je het zandlopertje. Daarna gebeurd er niets. ook bij het vernieuwen daarna gebeurde er niets, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat blijkbaar is niet goed. Dat stukje boven jouw reactie is 2x verstuurd omdat het bleef staan. Ook mijn reactie op jouw antwoord zie ik nu niet meer.

Ik heb allebeide Bios mogelijkheden gedaan. Allebeide keren zie ik geen verandering.

Wel zie ik de beide keren bij formatteren, een boodschap dat alles verwijderd word, en zie ik ook een zandloper.  Alleen er gebeurd niets, ook niet naar het vernieuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Beginneling zei:

Weet niet waarom dit bovenstaande stukje bleef staan, zodat ik het weer moest verzenden. 

Soms zit een vorig antwoord nog in de cache van de websitesoftware. Dat kun je wissen alvorens een nieuw antwoord te typen. Ik heb die dubbele post voor u verwijderd om het overzicht niet in het gedrang te laten komen.

6 minuten geleden, Beginneling zei:

Ik heb allebeide versies van de Bios uitgevoerd.

Dat heeft enkel invloed op de opstartvolgorde van je apparaten en heeft totaal geen invloed op het inhoudelijke van je usb stick.

Blijf a.u.b. vanaf nu uit de bios!

 

 

Maak eens een Windows 7 Live CD aan.

Lees dat onderwerp eerst eens rustig door. Zo kun je lezen dat je via dat medium je pc kunt opstarten en van diverse ingesloten programma's kunt gebruik maken.

De laatste .iso van deze Live CD kan je hier downloaden.

 

Van zodra je opgestart bent met die Live CD werk je in een Windows 7 omgeving.

Controleer de conditie van de interne harde schijf eens met CrystalDiskInfo. Als de schijf in goede conditie is dan doe je het volgende:

Klik op Start en vervolgens klik je met de rechter muisknop op Computer, kies Beheren en vervolgens Schijfbeheer.

Klik met de rechter muisknop op die partitie van 222,1 GB en kies Volume verwijderen en NIET formatteren.

Laat voorlopig de andere partities maar zoals ze zijn. Die kunnen we later nog onder handen nemen.

Sluit Windows 7 live.

 

Wat is het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook met een USB-stick. Liefst een andere dan die Windows live stick natuurlijk.

 

7 minuten geleden, Beginneling zei:

Hier gaat blijkbaar is niet goed. Dat stukje boven jouw reactie is 2x verstuurd omdat het bleef staan. Ook mijn reactie op jouw antwoord zie ik nu niet meer.

 

6 minuten geleden, droske zei:

Soms zit een vorig antwoord nog in de cache van de websitesoftware. Dat kun je wissen alvorens een nieuw antwoord te typen. Ik heb die dubbele post voor u verwijderd om het overzicht niet in het gedrang te laten komen.

 

 

8 minuten geleden, Beginneling zei:

Wel zie ik de beide keren bij formatteren, een boodschap dat alles verwijderd word, en zie ik ook een zandloper.

Van die zandloper heb je eerder niets gezegd. Dat duidt er op dat de bewerking in uitvoering is. Heb je wel genoeg geduld gehad? Zo niet dan geraken we er nooit hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net die ISO gedownload. Nu ben ik mijn laatste USB van 7,45 Gb aan het Formatteren.  Ik heb begrepen dat er ook nog een andere programma opgezet moet worden. Moeten zowel die ISO als dat programma op die USB stick. Hoe groot moet die USB zijn?

Wat bedoel je met het kan ook op een USB stick, het liefst een andere dan Windows Live

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.