Ga naar inhoud

Hp software probleem in windows


Beginneling

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Lees mijn antwoorden aandachtig en eventueel een tweede of derde keer alvorens je er op reageert, het gaat je vragen besparen.

Denk ook goed na alvorens te antwoorden zodat je niets vergeet. Dat overkomt je te vaak waardoor je tweemaal na elkaar een antwoord geeft.

Terwijl ik een antwoord samenstel post jij dus soms al opnieuw. Dat is echt niet werkbaar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat op een gewone CD en die is maar 700 MB groot.

Rufus moet je gewoon op het bureaublad zetten van de laptop waarop je die Windows 7 live stick gaat maken.

Download de Windows 7 live ISO.

Koppel die USB-stick aan die laptop, run Rufus en volg de uitleg handleiding van Dasle.

Dat is het.

 

Lees de handleiding van Dasle nog maar eens door alvorens je met je stick aan de slag gaat op je HP laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Beginneling zei:

2e stap was schijf verwijderen, gelukt.

Schijf?

Omdat je van 'schijf' spreekt, heb je dan alle partities verwijderd?

 

Eigenlijk vroeg ik het volgende:

14 uren geleden, droske zei:

Klik met de rechter muisknop op die partitie van 222,1 GB en kies Volume verwijderen en NIET formatteren.

Laat voorlopig de andere partities maar zoals ze zijn. Die kunnen we later nog onder handen nemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.