Ga naar inhoud

Sneller maken


saile18

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb mijn pc al eens laten opkuisen met behulp van jullie programma's. Nu als ik een programma uitvoer als administrator duurt het een hele tijd vooraleer ik terug op het bureaublad kom en het programma start. Ook heb ik een enorme 'lag' op mijn pc. Ik zou denken dat het aan mijn internet ligt maar die zou perfect moeten zijn. Kunnen jullie mij helpen mijn pc terug optimaal te maken zodat hij weer snel gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

daar kan van alles aan ten grondslag liggen, en zonder nadere info is er niets zinnigs over te zeggen.

het kan de harde schrijf zijn, een geheugendefect, rommelsoftware en noem maar op.

zijn er ook problemen met een trage opstart of af en toe momenten dat alles stilstaat?

begin eens met een grondige inspectie van de software door de experts hier:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, saile18 zei:

Nu als ik een programma uitvoer als administrator duurt het een hele tijd vooraleer ik terug op het bureaublad kom en het programma start. Ook heb ik een enorme 'lag' op mijn pc. Ik zou denken dat het aan mijn internet ligt maar die zou perfect moeten zijn.

Combineer [windowstoets & r] → typ: services.msc
Dubbelklik Windows Update en klik op Stoppen

Werkt dan je computer wel snel?
 
 
 
/Edit mod: bericht samengevoegd met het eerdere topic.
 
 
aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke en kan het probleem dat mijn scherm blijft hangen wanneer ik op als aministrator uitvoeren duw en dan 'ja'? Ook blijven mijn browsers regelmatig hangen

 

ik heb de beeldschermadapter kunnen disabelen. Is het normaal dat mijn scherm nu veel kleiner is da ervoren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.