Ga naar inhoud

Pc valt soms uit


Ruki1812

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Wel het gaat eigenlijk over de temperatuur van de cpu.. 

 

maar ik zal eerst en vooral al beginnen met te doen zoals jij zegt. Gewoon al kijken of het kan te maken hebben met de temp van de disks of het moederbord.. Dit kan toch gecheckt worden via christal disks?

 

en ook nog eens de logboeken checken; want dit had ik(sorry) ook nog niet gedaan

 

mvg,

 

ruben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb hem voor de zekerheid toch nog eens terug ingesteld naar zij standaardinstellingen ( dus all bestanden verwijderd en terug ingesteld ) en nu lijkt hij helemaal 'verloren'. Wanneer hij opstart geeft hij enkel nog een grijs scherm weer... mss had ik dit noet mogen doen. Maar ik dacht alvast voor mijn logboeken en christal desks na te checken dit eerst te doen , omdat dit het probleem kon verhelpen, maar het lijkt het alleen maar veel erger gemaakt te hebben :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik je goed: je stelde je bios terug default in en je krijgt een grijs scherm?  Of zie jij je biosscherm nog, maar krijg jij het grijze scherm bij het inladen van je windows? En hoe dan ook: je kan dus nu gewoon niet meer verder (en je post via vb je smartphone of een ander systeem?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hem hem eerst via mijn bios naar 'load optimized default' gezet, wat we gisteren nog dachten :naar staandaardinstellingen terugzetten betekende. Dan is hij vervolgens opgestart en heeft een foutmelding weergegeven (zon Windows hulpscherm; ik kon vervolgens kiezen tussen ofwel naar Windows 10 verdergaan ofwel hem terug instellen, en ik heb voor het laatste gekozen omdat ik dacht dat dat de beste optie was; aangezien hij deze foutmelding niet voor niets geeft. Even later toen ik hem terug opstarte kreeg ik na het beginscherm direct een grijs scherm en verder doet hij niet meer(toetsenbord reageert niet meer enz. ) . Nu kan ik dus de logboek en christal disks nog niet nagaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe start hij wel zichzelf wel op en gaat dan vervolgens weer terug zonder waarschuwing af. Als hij opstart is er meestal het basisscherm te zien. Maar vervolgens wordt het grijs aldoor.. en met de sneltoetsen geraak ik niet meer op de bios-instellingen(of wat dan ook andere knstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, R0123456 zei:

zon Windows hulpscherm

Ik besluit eruit dat de bios het gewoon nog doet, maar dat je problemen krijgt als je windows moet gaan beginnen te starten?

 

Ik denk dat het tijd is dat ik je naar dit topic van Clarkie verwijs om je windows te proberen te herstellen.

Probeer toch nog maar eerst eens te herstarten (eerst volledig de stroom er af) - mogelijk krijg je toch nog een optie voorgeschoteld.

 

edit: wat versta je onder 'basisscherm" ?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.