Ga naar inhoud

Pc valt soms uit


Ruki1812

Aanbevolen berichten

'k ben nog niet helemaal mee: je  start je PC, krijgt een zwart scherm met witte letters (je biossscherm) waarmee je naar de instellingen van je bios kan gaan, dan valt dit weg en krijg je een windowsvenstertje waarna windows opstart.

Vraag: hoever raak je in dit proces? Krijg jij je biosscherm nog te zien (met opties: druk op toets enz...) ? Zo ja: dit scherm valt dan weg en dan wordt alles grijs?

 

edit: eigenlijk zou ik willen weten of je van een win 10-opstartdvd nog kan opstarten?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, eigenlijk geeft hij eerst het  beginscherm weer ; waarop in mijn geval bv. Gigabyte staat; het merk van mijn moederbord. Vervolgens wordt het scherm grijs en kan ik niets meer; zelfs niet de bios instellingen openen vanaf mijn f2 sneltoets

 

En met mijn Windows 10-opstart USB lukt het ook niet, hij geeft namelijk steeds dezelfde foutmelding

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, R0123456 zei:

Nee, eigenlijk geeft hij eerst het  beginscherm weer ; waarop in mijn geval bv. Gigabyte staat; het merk van mijn moederbord. Vervolgens wordt het scherm grijs en kan ik niets meer; zelfs niet de bios instellingen openen vanaf mijn f2 sneltoets

 

En met mijn Windows 10-opstart USB lukt het ook niet, hij geeft namelijk steeds dezelfde foutmelding

Ik heb hem inmiddels binnengebracht bij de computerboer. Hij zei dat het met een virus, oververhitting of stof niet te maken kon hebben! Eens kijken wat hij eraaan kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, 'k zat ook al aan zo'n oplossing te denken.

Tegenwoordig kan je een bios ook wel gaan resetten als hij brak is of fouten heeft, maar da's niet direct mijn terrein.

 

Hou je me op de hoogte van wat hij als oplossing vond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK dat is mss idd een goede oplossing , het enige is dat ik dan weer een andere topic moet starten. En ik wil zo snel mogelijk mijn 'oude' pc terug..

 

ik betaal dan liever nu wat geld dan nog een , ik zeg maar (schatting); week of zo te w8ten...

 

Ik zal je op de hoogte houden, als hij dan al een oplossing vond :s welke dat was

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.