Ga naar inhoud

Rambler


Jive1

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Verwijder eens je AdwCleaner en download hem opnieuw:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • In het venster 'Malwarebytes AdwCleaner – reiniging' klik op OK.
  • Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.
  • In het venster 'Herstart' klik op 'Reboot nu'.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Start je pc eens op in veilige modus: https://www.pcleek.com/tips/tips-voor-windows/1934-hoe-windows-10-in-veilige-modus-opstarten

Vergeet niet na de hand als AdwCleaner is gelukt om het volgende te doen:

 

Is het probleem opgelost en wilt u achteraf dat de computer weer normaal kan opstarten? Herhaal dan bovenstaande stappen, maar verwijder het vinkje bij: Opstarten in veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb mijn PC dus even herstart in veilige modus, en weer die MalwareCleanertest uitgevoerd.

Er is niets veranderd . Terug hetzelfde probleem, niet heropstarten en geen logbestandje te zien...

 

 

IK vraag me af....

Zou ik misschien beter ineens mijn windows 10 herinstalleren via dat speciale tooltje, ik was het sowieso toch al enigermate van plan,. Ka iemand me uitleggen hoe ik dat moet doen, aub? 

 

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als je toch aan een herinstallatie denkt kan je dat maar beter meteen doen (zorg wel dat je een back-up maak van al je belangrijke bestanden/documenten zoals van Word, E-mails, instellingen enz).

Hier een mooie uitleg: https://www.pc-helpforum.be/topic/59284-windows-10-gratis-en-legaal-downloaden/

Heb je nog vragen stel ze dan hier: https://www.pc-helpforum.be/forum/154-windows-10/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb dus zoals u me uitlegde die mediatool gedownload, en Windows 10 op een USB stick gezet, en Windows 10 herinstalleerd.

Dat was weer helemaal anders dan vorige maal als ik zoiets deed, en deze keer is er van alles misgegaan...
Vooreerst zie ik nu wel 10 drives in mijn Verkenner staan, bijna allemaal staan ze er tweemaal op, niet op logische volgorde  Eén drive schijnt zelfs veranderd te zijn, mijn F-drive, die had de naam 'Bijhouden' en daar stonden al mijn belangrijke gegevens op, onder andere ook wat ik moet doen als ik Windows herinstalleer, dat is nu allemaal weg. In de plaats daarvan staat er op dis F drive nu juist hetzelfde als op de USB-stick stond, zelfs de naam van die F drive is nu ESD-USB geworden. Het onleuke is dus dat ik alles kwijt schijn te zijn. Ik voel er niets voor om zo verder te werken...

Wat doe ik nu best.... Nog eens opnieuw dat ISO-bestand downloaden op een  opgekuiste USB stick zetten en alles opnieuw doen? Met mijn C-drive eerst geformatteerd? Want dat had ik niet gedaan, omdat de installatie meldde dat alles zou opgekuist worden bij het herinstalleren van Windows, maar dat is niet gebeurd, immers al mijn oude programma's stonden er samen met alle andere oude bestanden nog op; die C-drive was ineens bijna 4/5 vol na de herinstallatie....

Ook mijn antivirus software gaf me oplaadproblemen, maar die heb ik opgelost, en mijn Office 365 deugt ook al niet, want bijvoorbeeld ik krijg mijn Outlook niet op deftige manier opgestart....

Dat zijn allemaal dingen die totaal anders zijn verlopen dan gewoonlijk.

Noteer, ik heb misschien al wel 25 keer Windows heropgestart, ook vorige versies inbegrepen, Windows 100 is nu de derde maal dat ik  die opstart, en er ging al wel eens iets fout, maat telkens was dat eenvoudig op te lossen. Deze maal vertrouw ik het niet, bijna alles is misgelopen nu...

War raad u me aan?

Ikzelf zou mijn C formatteren, een nieuwe mediatool op USB-stick zetten, en herinstalleren, maar ik vraag me af of ik eerst iets kan doen om mijn F-drive teug te vinden met die belangrijke gegevens, zou dat lukken?

Groeten

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dit is spijtig om te horen, het lijkt wel of de nieuwe installatie over de oude is gezet.

Mijn specialiteit ligt niet bij het herinstalleren daar hebben we andere helpers voor die jou beter kunnen helpen.

Het is ook raar dat je alles van de andere schijven kwijt bent want die staan los van C:\

Ik ga even vragen of een helper met kijk hierop jou verder wil begeleiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet niet of ik je helemaal uit de nood ga kunnen helpen, maar 'k ga eens even meedenken (en mogelijk springen anderen dan nog bij?)

 

> Je hebt dus als prioriteit je F terug in orde te krijgen?

Of dit gaat lukken weet ik niet, het hangt er vanaf of die niet overschreven is.

Je schrijft dat die nu ' ESD-USB ' geworden is.

Nu, de nààm van je F speelt geen rol (kan je later gewoon wijzigen), alleen: wat staat er nog op die F? Nog hetzelfde als vroeger of andere dingen?

1 Kan je eens een plaatje plaatsen van je schijfbeheer (of raak je daar niet meer aan?)

2 Kijk dus ook (als je het nog kan) in verkenner hoe het zit met de inhoud van die F

 

 

> Wat je C betreft: (maar laat dat voorlopig dus rusten, tot we gezien hebben wat je met je F nog moet of kan, anders werken we door mekaar)

Voorlopig nog niet formateren, da's het laatste.

Ik vermoed dat je bij de herinstallatie iets fout gedaan hebt, waardoor het nu in de soep gedraaid werd.

Of er dan met een herinstallatie nog iets goeds uit komt of niet, kan ik je niet garanderen, maar we gaan dat dan eerst toch even proberen.

Normaal kan je met MCT (media creation tool) gewoon een herinstallatie van windows uitvoeren (over je oude windows heen) en dan heb je - bij het begin van de herinstallatie - de keuze tussen wat men noemt een Clean Install (= je zet er alleen Windows op en verliest al je eigen geïnstalleerde programma's) of tussen een 'herinstall' mèt behoud van je eigen programma's en instellingen.

Maar dit laten we dus even rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.