Ga naar inhoud

heeeeeeeell trage laptop


a.caers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb nu eerst een Norton scan gedaan die heeft 14.5 uur geduurd ,maar heeft ook een virus gevonden en nog twee mindergevaarrijke dinges die ik ook nadien heb verwijdert het verloop van die scan en de resultaten kan je terug vinden in de bijlagen, Na de scan heb ik de computer opnieuw opgestart ,normale herstart,dan heb ik terug mijn pin code ingesteld want die was weer een paswoord geworden door alles uit te schakelen ,en terug herstart maar deze heeft wel 50 min geduurd, na de herstart heb ik norton weer uitgeschakeld een terug  een FRST scan die mappen vind je ook hier terug.

De prestatie in de computer zijn nu super snel,maar surfen is maar regelmatig ,ligt dit aan internet ?

Als je denkt dat dit hoofdstuk kan gesloten worden,heb ik nog een ander,De e-mails programs zijn tegenwoordig triestig als ik terug denk aan Windows live mail ,dat was pas een goede,ik ben ondertussen op zoek gegaan naar iets beter dan outlook zeker de versie die vast in windows 10 zit,ik gebruik nu mailbird maar die is toch ook niet zo goed ,maar heb ook op mijn computer mozilla thunderbird staan,maar het nadeel dat ik hier mee heb ,ik vind niet hoe ik mijn adres boek in thunderird moet krijgen ik krijg het niet klaar ,weet u hoe ik dit kan opllossen ?

Andre.

FRST.txt

Addition.txt

Norton virus scan van 14.5 uur 29-09-17.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De logjes van FRST zien er nu ook netjes uit, die mag je weer van je pc verwijderen.

 

,ik vind niet hoe ik mijn adres boek in thunderird moet krijgen

 

Vanuit welk e-mailprogramma moet je het adres boek naar thunderbird verplaatsen.
En welk e-mailprogramma gebruikt je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik nu het meeste mailbird en als ik iet niet kan vinden outlook ,ik heb al geprobeerd bij beiden het besstand cvs ? is dit de juiste naam niet, is een tijdje geleden  en dat lukt niet ,ook omdat dit de kleine outlook is kan ik het niet vinden,en thundelbeeld ziet er veel beter uit met meer mogelijkheden,vroeger met windows live mail kon je van een mail de eigenschappen opvragen en dan wist je al veel meer ,en een ontvangst bevestiging, maar dat kan ik nu alle maal niet vinden in outlook en mailbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, a.caers zei:

ik gebruik nu het meeste mailbird en als ik iet niet kan vinden outlook ,ik heb al geprobeerd bij beiden het besstand cvs ? is dit de juiste naam niet, is een tijdje geleden  en dat lukt niet ,ook omdat dit de kleine outlook is kan ik het niet vinden,en thundelbeeld ziet er veel beter uit met meer mogelijkheden,vroeger met windows live mail kon je van een mail de eigenschappen opvragen en dan wist je al veel meer ,en een ontvangst bevestiging, maar dat kan ik nu alle maal niet vinden in outlook en mailbird.

Maar waar staan nu al je contactpersonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee want in mijn outlook is dit niet te vinden Importeren en Exporteren  en dat is juist het probleem hier picture van mijn outlook ik heb deze al helemaal doorzocht en kan het niet vinden

 

 

59cfcae799d68_Naamlooskopie.png.30241e6c43e42780ff6c14e98be565e9.png

aangepast door iEscape
Afbeelding terug geplaatst na camoufleren van persoonlijke gegevens.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.