Ga naar inhoud

heeeeeeeell trage laptop


a.caers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

kan ik nu geen ander email program installeren waar die een voudigd opgevraagd worden of het zelf installeren ,ja ik heb ook nog een google en een yahoo email adres dat ik nooit gebruik om iets te verzenden en ik weet niet of daar het volledige contact personen instaan  ??? zou dit en oplossing zijn ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, a.caers zei:

niet meer te vinden ik geloof dat ik dat spijtig genoeg heb verwijdert

Als je weer zo'n .csv-bestand hebt verwijderd dat nooit. Je kan  dat bestand exporteren naar Excel en zo'n Excel-bestand kan je altijd handmatig bijhouden en komt altijd van pas.

 

Dan weet ik ook niet meer, sorry mijn glazen bol is leeg.

 

Via de webmaildienst bij @outlook dot com had ik net gekeken, en ik zag geen mogelijkheid om Contactpersonen te exporteren (kan ook dat ik overheen heb gekeken)

 

Via de webmaildienst bij @ yahoo dot com of @ gmail dot com kan je wel kijken of het mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie hier juist staan postvak in outlook mail ,is dat dan geen outlook programma, ( Als ik goed zie dan gebruikt je de Mail app van Windows 10? )  als ik nu de grote versie van outlook installeer kan die dan niet die contactpersonen ophalen ???

Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel hoe ( Maar wie weet dat MS Office Outlook versie xxx is geïnstalleerd op jouw pc, ga maar eens na.)

 

als ik het open doe staat daar postvak in outlook mail

ik kan zo snel niet volgen als ik elkeer naar de sate moet gaan op mail kan ik sneller reagreren

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.