Ga naar inhoud

heeeeeeeell trage laptop


a.caers

Aanbevolen berichten

Beste ,ik heb u hulp nog eens nodig ,ik sukkel al een paar weken met heel trage laptop ,alles wat ik al geprobeerd heb lukt niet ik krijg geen beterschap,ik heb zelf al mijn gekochte versie antivirus vervangen M Afee was daar echt niet te vrede mee voor gekochte versie van Norton om dat ik in test had gelezen dat die de computer nauwelijks vertragen.

als ik iets wil openen heb ik veel geduld nodig dit zonder internet  en met internet okk  en als ik dan een venster wil scrollen gebeurt dat in stukjes en met tussen pozen van soms wel 10 sec.

ik heb nog met M afee een virus scan gedaan van meer dan 10 uur en niets gevonden ,ook scans met anti malwere  zonder resultaat , wat een beetje hielp van dan voor een uurtje of twee weren de Reg clean scans na de deze scans ging een volgend venster snel open,ik heb e test nog op mijn bureelblad staan ik zal ze mee zenden.

Ik denk dat u nu al voldoend informatie hebt om iets in gedachte te hebben.

groetjes ,

Andre

 

 

Undo LAPTOP-VUKT927G 20170923 091919.Reg

Undo LAPTOP-VUKT927G 20170924 104157.7z

Undo LAPTOP-VUKT927G 20170924 104157.Reg

Undo LAPTOP-VUKT927G 20170925 183028.Reg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Is deze pc al eens nagekeken?

 

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.

  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


1. Update je CCleaner (Version: 5.32 - Piriform) in versie 5.33 zit een infectie nieuwste versie is 5.35.
CCleaner versie 5.35 <=== Klik hierop.
Klik op "Download" zie de rode pijl in de pagina.

 

34-20170922-b506cb.png

 


2. Ik zie nog restanten van McAfee, download MCPR tool en voer die uit:

MCPR - Tool.

 

 

 

3. De tool FRST.exe staat in de dik gedrukte map: C:\Users\ACAER\Downloads <== Sleep de FRST.exe vanuit deze map naar je bureaublad.

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken. <===Noteer eerst welke zijn aangevinkt!
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

 

Hoe werkt de pc nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen al stukken beter zeker in de laptop is het ok van bijvoorbeeld van documenten naar afbeeldingen en andere maps gaat heel vlot ,maar heb ook al ondervonden  online dat het nog altijd niet is zo als het zou moeten zijn ,juist nog ondervonden om naar deze site te komen en om naar beneden te scrollen dat gebeurt nog met stukjes, ligt dat aan het internet ? ik heb daar een paar speedtest gedaan die vind je ook in de bijlagen en ook een voorbeeld waar het toch een heel tijdje duurt van de ene naar een andere site te gaan.

wat ik juist ook heb ondervonden als ik een tekst type dat die soms een aantal seconden achterblijft ,niet nu als ik dit schrijf ,maar als ik in mijn documenten een tekst invul om iets te zoeken !

Wat nu met alle dingen die ik stop gezet heb ,kunnen die zo blijven staan ???

Andre.

speedtest don 28 sep 17.docxAls ik bij voorbeeld van de ene site naar de andere ga dat duurt soms wel 45 sec en als die video begint af te spelen stopt hij regelmatig met de draai bewegen op het scherm soms 10 sec maar ook soms 30 of meer is.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe nog eens een speedtest:
Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op TEST STARTEN.
Wacht tot dit klaar is en klik dan op DIT RESULTAAT DELEN.
Klik vervolgens op het tabblad FORUM en daarna op KOPIËREN en plak de link in je volgend bericht.

 

Doe de speedtest bedraad en via wifi en plats beide uitslagen.

 

 

Schakel nu één voor één weer bij "Opstarten" de programma's in alleen herstart je pc steeds om zo te kijken welk programma de vertraging verzorgd.
Begin met je virusscanner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is hier nu 19 uur en dan zijn er wat meer mensen thuis die het internet gebruiken en dan daalt wel de kwaliteit.

de eerste test is met kabel en de tweede wifi.

6662558030.png

6662577258.png

sorry maar begrijp het niet zo goed moet ik na elk ingeschakeld program opnieuw op starten ? en telkens een virus scan doen ?

Daarstraks heeft dat opnieuw opstarten ongeveer 1.30 uur geduurt

gr,

Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, a.caers zei:

t niet zo goed moet ik na elk ingeschakeld program opnieuw op starten ? en telkens een virus scan doen ?

Daarstraks heeft dat opnieuw opstarten ongeveer 1.30 uur geduurt

Nee,nee je schakelt één programma in en herstart je pc dan test je de pc en probeer zo te ontdekken welk programma de pc vertraagt.

En je begint om eerst je virusscanner weer in te schakelen (die staat als het goed is ook bij het rijtje van uitgeschakelde).

Dus je hoeft niet te scannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.