Ga naar inhoud

heeeeeeeell trage laptop


a.caers

Aanbevolen berichten

Hallo Andre,

 

Even inbreken :xd:

 

Als je een schermafbeelding plaatst op Internet, dus ook hier op het Forum:

  1. Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.
  2. Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren.

 

Dit in verband met spam.

 

Als ik goed zie dan gebruikt je de Mail app van Windows 10? Klopt dat?

Je noemde Outlook, maar ik vermoed dat het om een Microsoft-account gaat (zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com, of .be gaat; en NIET het e-mailprogramma MS Office Outlook.

En op de computer gebruikt je nog Windows Live Mail 2012 naast Mail app Windows 10? Klopt dat?

 

Update:

 

Schermafbeelding terug geplaatst na camoufleren van persoonlijke gegevens.

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee spijtig genoeg geen  windows live mail meer die werkt toch niet meer ,ik gebruik nu mailbird maar wat op de sceen picture stond weet ik niet ik dacht een kleine versie outlook en daar wil ik van af , volgens u zou het Mail app van Windows 10? kan best,ik weet het niet ,mijn email adres is @live.be ik wil thunderbird gaan gebruiken maar ik kan van die twee anderen het adres boek niet naar thunderbird brengen en dat is mijn probleem,dus ik zou graag weten hoe ik die  in Thunderbird kan krijgen .

en hoe kan ik die echte outlook mail dowloaden mischien dat ik die ook wel eens wil proberen, kan ik nadien die Mail app van Windows 10? helemaal verwijderen ,en hoe ???

 

Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Andre,

 

We gaan stap voor stap doen.

Bij deze link kan je lezen hoe de contactpersonen van Mailbird te exporteren naar Thunderbird.

 

De persoonlijke gegevens op jouw schermafbeelding is al verwijderd/gecamoufleerd.  Dan kan met behulp van Paint worden gedaan.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeers onderstaande:

 

Start Mailbird op.

Klik op het Moersleutel pictogram en ga vervolgens naar Selected group en klik op Export contacts to vCard.

 

59d0fef69318c_Schermafbeelding2017-10-01om16_25_55.jpg.b410af5cfd8f60a4525e677d0bcd3d4f.jpg

 

De Verkenner wordt geopend.

Ga nu naar C:\Users\jouw gebruikersnaam.

Klik vervolgens op Contactpersonen.

 

ScreenShot331.jpg.3a168e5306e06fcfb0783dcbea6bc453.jpg

 

En volgt verder de instructies.

Ik gebruik zelf geen Mailbird.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet mooi :rofl:

Behalve Mailbird welk e-mailprogramma is geïnstalleerd op de pc?

 

Is Windows Live Mail 2012 nog aanwezig op de pc? (ik weet dat het programma niet meer wordt ondersteund door Microsoft).

Zo ja kan dit misschien de reddende engel zijn :pray:r

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

als dat er nog moest opstaan was he al lang opgelost zonder u hulp ,ik heb ze toen van live naar deze 2 gebracht de andere is waar ik die foto van gemaakt heb en waar u dan hebt geantwoord

 

Als ik goed zie dan gebruikt je de Mail app van Windows 10? Klopt dat?

Je noemde Outlook, maar ik vermoed dat het om een Microsoft-account gaat (zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com, of .be gaat; en NIET het e-mailprogramma MS Office Outlook.

En op de computer gebruikt je nog Windows Live Mail 2012? Klopt dat?

maar ik weet het niet is allen een rot email programa waar je ook niets kunt vinden.

heb vroeger zelf al een geprobeerd Windows live mail terug te installeren om zo de contactpersonen naar Thunderbird te brengen maar kreeg de contactpersonen niet meer in live mail.

Andre

 

 

Ga naar dit bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, a.caers zei:

ik heb ze toen van live naar deze 2 gebracht de andere is waar ik die foto van gemaakt heb en waar u dan hebt geantwoord

Hoe hebt je dat gedaan?

Als het goed is hebt je dan een .csv-bestand van!.

Hebt je dat nog bewaard?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.