Ga naar inhoud

heeeeeeeell trage laptop


a.caers

Aanbevolen berichten

In jouw vorig bericht schreef je:

27 minuten geleden, a.caers zei:

ik zie hier juist staan postvak in outlook mail ,is dat dan geen outlook programma,

Ik schreef terug:

24 minuten geleden, iEscape zei:

Dat is een schermafbeelding van Mail app Windows 10 en daar hebt je jouw e-mailaccount toegevoegd.

 

18 minuten geleden, a.caers zei:

hoe er staat wel boven kant, als ik het open postvak in outlook mail

Ja er staat wel postvak in outlook mail, omdat je jouw outlook account in Mail app Windows 10 hebt toegevoegd!.

 

Jij heb geen MS Office Outlook op jouw pc.

48 minuten geleden, iEscape zei:

Via de webmaildienst bij @ yahoo dot com of @ gmail dot com kan je wel kijken of het mogelijk is.

Waarom kijk je niet even of het mogelijk is om van gmail webmaildienst de contactpersonen te exporteren?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik hier juist staan postvak in outlook mail ,is dat dan geen outlook programma, als ik nu de grote versie van outlook installeer kan die dan niet die contactpersonen ophalen ???

 

 

 

 

sorry ik weet niet hoe ik dat moet doen zal morgen bij google opzoeken hoe contactpersonen kan verplaatsen

heb hier ook problemen op u site moet altijd wachten voor dat er een nieuw venster open gaat om te antwoorden

tot morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ik ben al een stap verder geraakt ik heb contact personen van outlook naar google gekregen er stonden er maar enkelen in,maar ik zit weer vast om ze te exsporteren naar thunderbird als ik de volg wijzen volg moet ik naar de oudere versie gaan en daar zit ik weer vast om daar maar 11 contact personen staan ,je kan zien wat ik bedoel in de bijlagen.

Andre.

 

Beste ik heb ondertussen niet stil gezeten met het zoeken voor oplossingen,en ik denk dat ik nu dichtbij de oplossing sta, ik heb in mailbird een kopie kunnen maken van de contactpersonen en naar mijn email adres heb kunnen sturen ,maar nu zit ik weer vast ,hoe krijg ik nu deze contacten in mijn mail in de juiste map waar ze erkend worden om in Thunderbird te importeren ,kan u me daar mee helpen ??? in dit bericht plaats ik een klein kopie van het adres contacten boek van uit de mail.

 

. Balance Proximus.vcf

 

BEGIN:VCARD
VERSION:3.0
N:Proximus;.;Balance;;
FN:. Balance Proximus

 

Beste waarom krijg ik geen hulp meer ???

 

Als u me niet verder kan helpen kan u me dit vertellen.

 

Andre.

 

is dit de reden dat ik geen contact meer kon maken whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker. ik denk dat dat ik het uit heb gezet wanneer is het uit  moet dit blauw aanstaan voor uit of aan in firefox

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.