Ga naar inhoud

heeeeeeeell trage laptop


a.caers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee er is nog niets terug ingeschakeld dit zijn picture van voor de uitschakeling en ik vind daar Norton niet in !!!

om dat je zei die moet daar bijstaan.

Maar Norton zit ergens anders denk ik ,en ik heb er gisteren nog een kleine opkuis mee gedaan kijk in de bijlagen !!

vandaag ga ik een per een alles terug inschakelen zo dat je gezegd hebt.

Andre.

norton opkeus..docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok alles is nu terug ingeschakeld heb een voor een alles aangezet en herstart en heb het probleem niet gevonden, verlopig doet hij het redelijk niet dat hij snel is ik ga nu nog eens een virus scan doen die stond toch niet bij de uitgeschakelde programma's .

zal meer weten als ik er nog eens een uurtje mee kan surfen.

Ik heb nog een paar ander problemen die ik niet opgelost krijg ,maar we zullen eerst deze proberen te vinden

Andre.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

1. Dubbelklik op 577bf0efb8088-FRST.pngFRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat de optie "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

 

2. Download 51a72c6334c99-ccleaner16.pngCCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)

  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de linker kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.