Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Help! 

Mijn opa heeft een probleem. Hij is op reis geweest en heeft foto's genomen, op het einde van de reis waren zijn foto's plots van zijn geheugenkaartje, een XD Olympus geheugenkaartje. 

Nu heb ik al enkele "data recovery" programma's geprobeerd maar die kunnen de verloren foto's niet terughalen, terwijl ze beweren het wel te kunnen. 

Kan het echt? En zo ja, hoe dan? Indien het echt niet kan, dan laten we het zijn maar zolang er hoop is, ... ;)

Dank u!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ronato10 zei:

Nu heb ik al enkele "data recovery" programma's geprobeerd ...

Kan je ook vermelden welke programma's je al hebt geprobeerd?

Kwestie van geen voorstellen te doen die je al hebt geprobeerd.

Als je het kaartje aansluit op de pc, is het dan zichtbaar in de verkenner?

Kan je het openen of krijg je een foutmelding?

Als je een foutmelding krijgt, welke is dat dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.750
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Rita Noreilde
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door taco
      geachte
      mag ik u vriendelijk vragen om : hoe kan ik in het progamma van windows 10 in jouw telefoon als ik de fotos zie op mijn pc en deze opent om deze allemaal te selecterenom over te brengen naar mijn harde schijf
      ik kan wel enkel foto per foto selecteren om evt te kopieren of te delen of opslaan als
      ik heb dus een synchroon gemaakt via mijn smartphone en jouw telefoon op mijn pc
      ik kan dus al de fotos bezien op mijn pc via jouw telefoon maar ik wil deze allemaal selecteren en dan overzetten naar mijn harde schijf
      graag een oplossing voor dit probleem
      dank bij voorbaat
      gilbert
    • Door vaes
      Hoe kan ik foto's overbrengen van mijn PC of van een USB-stick naar een IPHONE (apple - whatsapp)  ?

Met dank

Vaes
    • Door ladydee
      Ik wil graag mijn Rem bestanden kunnen openen, weet iemand een  online oplossing, of het bestand via computer te bewerken?
      Fotos staan op mijn computer. 

• Door robstolk
      Op veel plekken in mijn omvangrijke fotobestanden kom ik met de Verkenner mappen tegen met de naam [originals]. Daarin zitten, zoals de naam al doet vermoeden, de originele fotobestanden, dus vóór de bewerking. Dat betekent dat ik vele honderden bestanden dubbel heb; het onbewerkte en het bewerkte bestand.
      Bewerking gebeurt met Lightroom 6. 
      Graag wil ik weten wanneer zo'n map [originals] wordt aangemaakt en of ik dat ook kan verkomen. 
      Kan het zijn dat het synchroniseren van 2 schijven ermee te maken heeft? (ik gebruik Allway Sync om foto's van mijn harde schijf te synchroniseren met een externe schijf)
      Ik hoop dat iemand me kan helpen!
    • Door rudi d.
      Via dropbox upload ik mijn foto's van mijn smarthphone naar mijn laptop.
      In de galerij van de phone staan de foto's correct, maar op de laptop komen de foto's sinds kort allemaal onderste boven.
      Iemand een idee wat de oorzaak van dat draaien is?
      Enige dat ik gedaan heb rond die periode was het plaatsen van een extra sd kaart om wat meer geheugen te hebben.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...